Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hm ...Men… URSÄKTA mig men denna https://svenska-viken.com/products/komfort-sadel är ju den överläget mest bekväma sadeln.
Det står på innernet så då måste det va sant!
Är väl bara att gå in och beställa direkt på den sidan, eller ...?Skit i sadeln, men den där grillgallercylindern verkar jäkligt smart! Var köper jag den?
Hm ...
Visa bilaga 724213
Verkar inte vara helt nischade på cykelprylar heller ...
Visa bilaga 724214
Påstår du att de far med osanning!?Sadeln i fråga var dessutom obekväm deluxe...
x olika pris ocksåLiknar inte så lite Rockbros sadeln jag hade på fetingen innan, så troligen massproducerad i Kina och säljs sedan under x antal olika namn...
(Även sadelväskan är misstänkt likt en av Rockbros produkter)
Sadeln i fråga var dessutom obekväm deluxe...
Påstår du att de far med osanning!?
Kan vara så att de inte passar något arschle, tanigt eller fett men det vill vi ju inte gärna tro...Jag påstår att den typen av sadel inte passar mitt feta arsle...
Jamen det går ju inte, för allt som man kan läsa om på nätet är ju sant...Kan vara så att de inte passar något arschle, tanigt eller fett men det vill vi ju inte gärna tro...
Om man inte ens kan lita på försäljare, vem kan man ens lita på i denna världen längre ?Påstår du att de far med osanning!?
Rätt likt ett Brazilian butt lift. Fast på sadeln istället för cyklisten.