Köphjälp,, Helt ny inom MTB

MrSweetspot

Ny medlem
Hej,

Jag väljer mellan en GT Force X Sport 2015 års modell (ny) och Kona Precept 130. Behöver lite hjälp att väga för och nackdelar.

Tack

Niklas

MrSweetspot sa:
Hej,

Jag väljer mellan en GT Force X Sport 2015 års modell (ny) och Kona Precept 130. Behöver lite hjälp att väga för och nackdelar.

Tack

Niklas

Tjena jag är också helt ny inom mtb vet inte mycket alls om cyklar, cyklade väldigt mycket tills jag var 15-16 samtidigt som jag körde mx sen fortsatte jag med mx och glömde bort hur kul det var att cykla, men tänkt börja nu igen!
har också tänkt köpa mig en enduro cykel har velat fram och tillbaka i flera veckor och kan inte bestämma mig.. men jag har 2 cyklar jag tror är bra för just mig och det är:

GT force x 2016
META AM V4 ORIGIN 650B YELLOW 2016

Vart hittade du 2k15 års modell på GT? är det begagnat?

Kan inte ge dig nå vidare råd om vilken cykel som är bäst av de två då jag är rätt ny i mtb-träsket själv. Dock skulle jag föreslå att du länkar till dem i tråden om du vill ha hjälp. Nog inte många som orkar söka reda på dem själva.
Lycka till!

Om du är sugen på gt så kolla med Per på racing bike Sweden han brukar ha grymma priser på dem. Känner 3 som handlat gt av han?

Tillbaka
Topp