Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
RoglizGoranS sa:Hittade ingen tråd om årets upplaga av Spanien runt, så ...
Vem vinner?
Vilka etapper blir avgörande?
Vilket lag vinner det inledande lagtempot?
Får vi se lite härliga spanska raksträckor?
:
Bama sa:Jumbo-Visma kan köpa alla stjärnor och talanger i världen men så länge de allt som oftast klantar till det som lag kommer de aldrig vinna en GT.
Med skillnaden att Ineos aldrig klantar till det och (därför) vinner en j-a massa GT:s...cerro sa:Bama sa:Jumbo-Visma kan köpa alla stjärnor och talanger i världen men så länge de allt som oftast klantar till det som lag kommer de aldrig vinna en GT.
Nya Ineos?
Vadå hela? Den siste klarade sig ju :-)Mats65 sa:Det var inte bara JV som gick omkull i den kurvan. Hela UAE kraschade också.
https://mobile.twitter.com/laura_meseguer/status/1165361487235432448
Vatten på spansk asfalt är lurigt.
ooms sa:Med skillnaden att Ineos aldrig klantar till det och (därför) vinner en j-a massa GT:s...cerro sa:Bama sa:Jumbo-Visma kan köpa alla stjärnor och talanger i världen men så länge de allt som oftast klantar till det som lag kommer de aldrig vinna en GT.
Nya Ineos?
thomaslundstrom sa:Det var som fasen; Movistar lyckades tydligen köra som ett lag idag.
Har du fötterna på ett par pedaler, rör benen i en trampande rörelse och har händerna på ett styre skulle jag säga att svaret på fråga två sannolikt är ja.skogsvakt sa:Vf envisas V&A att kalla Miguel Angel Lopez för superman? Med spansk dialekt. Jag gissar det är hans smeknamn men tycker det låter oerhört tramsigt. Det är väl ok att nämna nån gång att han kallas det men varje gång..? Är jag ute och cyklar??
pe.wa. sa:Jag förstår inte varför produktionen tar bort distansen till mål när man närmar sig målgång.
Sen zoomar de in och man har ingen aning om det är nära mål eller inte.
Sabla spanjorer. ?
Jag håller med. Smeknamn ska bara användas när man pratar med någon man känner väl men det är omöligt att hitta NÅGON som INTE kallar honom för Superman. (smeknamnet fick han när han blev knivstucken när han slogs med brottslingar som försökte sno hans cykel)skogsvakt sa:Vf envisas V&A att kalla Miguel Angel Lopez för superman? Med spansk dialekt. Jag gissar det är hans smeknamn men tycker det låter oerhört tramsigt. Det är väl ok att nämna nån gång att han kallas det men varje gång..? Är jag ute och cyklar??
Bama sa:Jag håller med. Smeknamn ska bara användas när man pratar med någon man känner väl men det är omöligt att hitta NÅGON som INTE kallar honom för Superman. (smeknamnet fick han när han blev knivstucken när han slogs med brottslingar som försökte sno hans cykel)skogsvakt sa:Vf envisas V&A att kalla Miguel Angel Lopez för superman? Med spansk dialekt. Jag gissar det är hans smeknamn men tycker det låter oerhört tramsigt. Det är väl ok att nämna nån gång att han kallas det men varje gång..? Är jag ute och cyklar??
NLC sa:Bama sa:Jag håller med. Smeknamn ska bara användas när man pratar med någon man känner väl men det är omöligt att hitta NÅGON som INTE kallar honom för Superman. (smeknamnet fick han när han blev knivstucken när han slogs med brottslingar som försökte sno hans cykel)skogsvakt sa:Vf envisas V&A att kalla Miguel Angel Lopez för superman? Med spansk dialekt. Jag gissar det är hans smeknamn men tycker det låter oerhört tramsigt. Det är väl ok att nämna nån gång att han kallas det men varje gång..? Är jag ute och cyklar??
Fånigt eller inte, lyssna på Colombiansk rapportering så förstår du nog varför V&A också kallar honom Superman
skogsvakt sa:NLC sa:Bama sa:Jag håller med. Smeknamn ska bara användas när man pratar med någon man känner väl men det är omöligt att hitta NÅGON som INTE kallar honom för Superman. (smeknamnet fick han när han blev knivstucken när han slogs med brottslingar som försökte sno hans cykel)skogsvakt sa:Vf envisas V&A att kalla Miguel Angel Lopez för superman? Med spansk dialekt. Jag gissar det är hans smeknamn men tycker det låter oerhört tramsigt. Det är väl ok att nämna nån gång att han kallas det men varje gång..? Är jag ute och cyklar??
Fånigt eller inte, lyssna på Colombiansk rapportering så förstår du nog varför V&A också kallar honom Superman
Varför skulle jag sitta och lyssna på colombiansk rapportering om Vueltan?
GoranS sa:Jag gissar att GC-åkarna håller sig till avslutningsbacken såvida inte något lag får iväg tillräckligt med hjälpryttarkapacitet för att kunna klara biten mellan näst sista backen och avslutningsstigningen med GC-åkaren på rulle på ett bra sätt.