"Låga" bib

"Låga" bib
Jag tycker att framförallt Castellis brallor har känts väldigt korta i fronten, (något jag ogillat). Exempel nedan.
Edit: Alltså för att förtydliga, väldigt bra brallor, men jag personligen ogillar när byxorna är korta fram. Kul att alla inte tycker likadant.

Senast ändrad:
"Låga" bib
Jag tycker att framförallt Castellis brallor har känts väldigt korta i fronten, (något jag ogillat). Exempel nedan.
Nu vill ju TS ha kort fram men jag håller med, ett extra lager tyg på magen är sällan en nackdel i svenskt klimat. Dessutom om tröjan är lite kort och man reser sig.....inte helt vackert alla gånger.

"Låga" bib
"Låga" bib
7Mesh hade jag ett par av som var rejält korta framtill. Jag ogillade detta skarpt men om det är det du är på jakt efter så var kvaliteten i övrigt toppen!

"Låga" bib
Inte utan att man tänker på...
1613848318249.jpeg

- och det vill man ju helst inte.

"Låga" bib
Ännu en röst på Assos.
Mina Assos T.MilleS7 är med god marginal de med lägst front av de bibs jag äger (jämfört med mina andra bibs från bl.a. Rapha, dhb, Rivelo och Craft.

"Låga" bib
+1 på Assos, men -1 på den nya Assosmannen, there can be only one...
Ja, jag tyckte det var nåt som inte stämde. Den riktige ska väl ha solglas?

Edit: jajamen!

"Låga" bib
Edit: Alltså för att förtydliga, väldigt bra brallor, men jag personligen ogillar när byxorna är korta fram. Kul att alla inte tycker likadant.
Alla Castelli jag har är korta framtill.

Tillbaka
Topp