Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
www.castelli-cycling.com
Nu vill ju TS ha kort fram men jag håller med, ett extra lager tyg på magen är sällan en nackdel i svenskt klimat. Dessutom om tröjan är lite kort och man reser sig.....inte helt vackert alla gånger.Jag tycker att framförallt Castellis brallor har känts väldigt korta i fronten, (något jag ogillat). Exempel nedan.
Shorts Cycling Men SUPERLEGGERA BIBSHORT - Castelli Cycling
For our lightest-ever road short, we use the first seamless graduated-ventilation stretch woven fabric to make a short that's both impossibly light and cool yet supportive for the longest rides.www.castelli-cycling.com
Körde du dammodellen, alltså?Är inte Crafts korta i framänden? Jag hade någon modell av dom där man utan problem kunde visa upp navel-smycket.
Hittade dom, perfekta för VR också
![]()
Cykelkläder - Fri frakt till butik & 1 års öppet köp - Stadium.se
På Stadium hittar du bekväma, funktionella och snygga cykelkläder för alla former av cykling - från jobbpendling till träning och tävling. Välkommen!www.stadium.se
Jaja, jag tycker att min tempomage framhävs mycket bättre med sådana. Det ger många lystna blickar i startfållan med dessa.Körde du dammodellen, alltså?
(W = Woman)
+1 på Assos, men -1 på den nya Assosmannen, there can be only one...
Ja, jag tyckte det var nåt som inte stämde. Den riktige ska väl ha solglas?+1 på Assos, men -1 på den nya Assosmannen, there can be only one...
Alla Castelli jag har är korta framtill.Jag tycker att framförallt Castellis brallor har känts väldigt korta i fronten, (något jag ogillat). Exempel nedan.
Edit: Alltså för att förtydliga, väldigt bra brallor, men jag personligen ogillar när byxorna är korta fram. Kul att alla inte tycker likadant.Shorts Cycling Men SUPERLEGGERA BIBSHORT - Castelli Cycling
For our lightest-ever road short, we use the first seamless graduated-ventilation stretch woven fabric to make a short that's both impossibly light and cool yet supportive for the longest rides.www.castelli-cycling.com
Med en sån här i navelen är man helt rätt
Visa bilaga 470958