Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svar:Konkret sa:Bla bla bla!
Nu är det strax dax. Vad tror vi om Ludvigsson ben idag?
Kan han som fahlin gjorde smyga till sig en topp tio?
Kommer sagan inte orsaka en vurpa och knipa hem detta?
Kommer GVA förstöraa sagans drömmar om en trippel?
Kommer belgarna sopa banan med resten av världen?
Någon som har koll på betingsaajterna?
Så du menar att alla andra är rena och Sagan är dopad?Bama sa:Mitt tips är 6+ h tristess, körning i sista backen och sedan en spurt i en ganska stor grupp. Då bryr jag mig inte vem som vinner(bara inte Sagan vinner, han är säkert dopad)
Hoppas på Kwiatkowski solo eller från en liten grupp.
Bama sa:Är inte alltid den som vinner dopad? Då borde den som vinner mest vara mest dopad?
Jag är ganska säker på att det finns diverse cykeltävlingar som vunnits av icke-dopade cyklister, så svaret på fråga ett är nog nej.Bama sa:Är inte alltid den som vinner dopad? Då borde den som vinner mest vara mest dopad?
VKruger sa:Sorry men avstår man VM för att banan inte passar en? Allvarligt?
Nej.VKruger sa:Ska väl erkänna att jag inte är jätteinsatt i just landsvägscyklingen, men borde inte VM rimligtvis vara årets höjdpunkt?
VKruger sa:Ska väl erkänna att jag inte är jätteinsatt i just landsvägscyklingen, men borde inte VM rimligtvis vara årets höjdpunkt?
Drosa sa:Hur tänker man på svt när man ska visa bollspark mitt i cykelsändningen och därför måste byta kanal under den tiden för att sedan byta tillbaks? Ja, det är inget stort problem precis men varför inte visa fotbollen på andra kanalen direkt?
För de stora länderna är det nog så att man kanske inte blir uttagen om ens styrkor inte är viktiga på aktuell bana. Är det en bana där man på förhand vet att det kommer att krävas klättringsförmåga vore det mindre smart av t.ex. tyska lagledningen att ta ut Marcel Kittel som förvisso är en grym spurtare men som när det blir bergskörning är relativt sett dålig. Och omvänt, på fjolårets bana som var i det närmaste pannkaksplatt hade en bergsget utan tempokvaliteter varit en mindre bra uttagning.VKruger sa:Sorry men avstår man VM för att banan inte passar en? Allvarligt?
VKruger sa:Sorry men avstår man VM för att banan inte passar en? Allvarligt?
1888 sa:Fast nu ligger Emma risigt till,
hon har ju kallat FINLÄNDAREN för finnen 2 ggr nu!
I svensk TV!
Sömnpiller!iddqd sa:Föredrar Ola/Emma
1888 sa:Drosa sa:Hur tänker man på svt när man ska visa bollspark mitt i cykelsändningen och därför måste byta kanal under den tiden för att sedan byta tillbaks? Ja, det är inget stort problem precis men varför inte visa fotbollen på andra kanalen direkt?
precis min tanke
Visst kan man tycka att det är lite onödigt, men om ett kanalbyte är det största irritationsmomentet så har man det rätt bra.dardos sa:1888 sa:Drosa sa:Hur tänker man på svt när man ska visa bollspark mitt i cykelsändningen och därför måste byta kanal under den tiden för att sedan byta tillbaks? Ja, det är inget stort problem precis men varför inte visa fotbollen på andra kanalen direkt?
precis min tanke
Precis som igår, ett nytt program startade och cyklingen fick hoppa över. Och inte bara det, idoterna kan inte ens låta streamingen på SVTplay gå kvar utan man måste byta kanal där också. Som gammal tekniker gråter jag när jag ser hur fint allt fungerar.
Henrik_E sa:Dark horse tips: Tim Wellens
Lite tidigt att köra med nästan 7 mil kvar.Henrik_E sa:Dark horse tips: Tim Wellens
Jag lär inte kunna glänsa med mitt tips på slutet så det gäller att passa på.GoranS sa:Lite tidigt att köra med nästan 7 mil kvar.Henrik_E sa:Dark horse tips: Tim Wellens
GoranS sa:Visst kan man tycka att det är lite onödigt, men om ett kanalbyte är det största irritationsmomentet så har man det rätt bra.dardos sa:1888 sa:Drosa sa:Hur tänker man på svt när man ska visa bollspark mitt i cykelsändningen och därför måste byta kanal under den tiden för att sedan byta tillbaks? Ja, det är inget stort problem precis men varför inte visa fotbollen på andra kanalen direkt?
precis min tanke
Precis som igår, ett nytt program startade och cyklingen fick hoppa över. Och inte bara det, idoterna kan inte ens låta streamingen på SVTplay gå kvar utan man måste byta kanal där också. Som gammal tekniker gråter jag när jag ser hur fint allt fungerar.
skogsvakt sa:Det är skämskudde på kommentatorerna.
GoranS sa:Går? Jag trodde att de cyklade.
Henrik_E sa:Slipper i alla fall en Moscon-vinst.
Henrik_E sa:Slipper i alla fall en Moscon-vinst.