Lite imponerad (CRC)

imsoja

Ny medlem
Lite imponerad (CRC)
CRC är riktigt snabba! Skickade mejl till dem, fick svar efter 30 minuter;)

Bra att lägga till: Jag mejlade cc för två veckor sen, de har inte svarat än.

Senast redigerad av en moderator:
Lite imponerad (CRC)
Jag har mailat dom två gånger angångende att saker varit trasiga när jag fått dom men inte fått svar så när man klagar är dom inte snabba i all fall.

Lite imponerad (CRC)
Jo då, håller med. Efter 7 mail och 2 samtal till dem så är paketet äntligen på väg (skickat igår). Beställde den 25 april och allt fanns in lager. Men de svarade iaf snabbt (förutom på ett mail).

Men Andy som jag hade kontakt med sa att det inte ska ta så lång tid så jag hoppas jag också kan få uppleva snabba leveranser framöver.

Lite imponerad (CRC)
imsoja skrev:
-------------------------------------------------------
> Bra att lägga till: Jag mejlade cc för två veckor
> sen, de har inte svarat än.

Ungefär samma sak med deras leveranstider ;-)
CRC är riktigt snabba. Dessutom var det inga som helst problem att skicka tillbaka saker till dom.

Edit: Fick just ett mail att min Camelbak har skickats, la ordern i går klockan 23.30 :-)

Senast redigerad av en moderator:
Lite imponerad (CRC)
imsoja skrev:
> Har precis beställt Shimano Deore LX Skivbroms
> bak. Vi får se hur snabba de är!
>
Du kommer inte tro det..varje gång jag beställt något så har jag fått känslan att de sitter och kollar beställningen på bakgården, packar ihop grejerna för att slänga in till videobutiken (posten)innan de stänger.

Time-space-compression kallas fenomenet då vi talar i termer av globalisering.

Lite imponerad (CRC)
Lugnt värt några extra kronor att ta dhl. Jag har beställt från dom ca 7 gånger och alla leveranser har gått bra. Senast kom paketet till min dörr på 1 dygn!

Lite imponerad (CRC)
Cuprinol skrev:
> Lugnt värt några extra kronor att ta dhl. Jag har
> beställt från dom ca 7 gånger och alla leveranser
> har gått bra. Senast kom paketet till min dörr på
> 1 dygn!

Har kört med det billigare alternativet Parcel,och det går lika snabbt!

/Fredde

Lite imponerad (CRC)
Jag är synnerligen oimponerad av CRC just nu... Beställde en ram och ett styre för lite över en vecka sedan och har sedan dess fått en rad automatiserade mail om tjafs med mitt credit-card, trots att pengar för grejjerna redan dragits från mitt konto. När jag nu går in på deras sida och kollar på min order så har ramen försvunnit spårlöst och styret är tydligen skickat. Emellertid har de tagit betalt för både ram och styre... Får väl se när paketet dyker upp om jag betalt flera tusen spänn för bara ett styre. Har skickat skickat flera mail till dem som de konsekvent tycks ignorera och låta bli att svara på. Blir väl tvungen att försöka ringa dem på måndag... Skitföretag!

Lite imponerad (CRC)
Med Royal Mail (för småpaket) går det blixtsnabbt. Med DHL går det blixtsnabbt. Med Parcelforce/Schenker går det bedrövligt långsamt. Prylarna ligger å samlar damm i Holland nästan en arbetsvecka.

Tillbaka
Topp