Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
johnboy sa:Tänkte typ skruvarna på klingorn fram, skruvar på styrstammen och inte minst skruvarna på långfärddskridkona som rekommenderades ngt extra. Saker som alltså behöver kunna skruvas upp avsiktligt ngn gång.
Jag har aldrig använt det tidigare men förstått att vissa gör det.
Låter som blå? Men är den i den röda flaskan??? Förvirringen total!
Ska man inte använda något som är avsett för ändamålet kan man ju typ ta superlim eller PL400 eller nått ;-)Barometer sa:Loctite 406 brukar fixa det annars. :)
johnboy sa:Tänkte typ skruvarna på klingorn fram, skruvar på styrstammen och inte minst skruvarna på långfärddskridkona som rekommenderades ngt extra. Saker som alltså behöver kunna skruvas upp avsiktligt ngn gång.
Jag har aldrig använt det tidigare men förstått att vissa gör det.
Låter som blå? Men är den i den röda flaskan??? Förvirringen total!
pme sa:Om man vill ha den röda som kräver uppvärmning för att lossa, vilket nummer är det som gäller då?
uffelundqvist sa:Men varför fastnar inte korken på loctiteflaskan?
Makten sa:pme sa:Om man vill ha den röda som kräver uppvärmning för att lossa, vilket nummer är det som gäller då?
Menar du att vätskan är röd, att det är röd märkning på flaskan eller att vätskan är röd?
De starkaste är gröna (själva vätskan), till exempel 2701 som är helt överjävlig att lossa. Blir lite mjukare vid ungefär 150 grader och då går det hyfsat lätt att lossa.
uffelundqvist sa:Men varför fastnar inte korken på loctiteflaskan?
:-)Bengt-re sa:Jag vet en som använde låsvätska till att smörja lås med. Gick inge bra.