Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
revben sa:Jo lite i alla fall :). Eftersom det är samma avstånd mellan fälg och sadelstag på båda sidor drar jag slutsatsen att dishningen är ok, har jag rätt? Kedjestaget på icke drivsidan är inte exakt lika det på drivsidan utan är lite fetare precis där däcket tog i och säkert annorlunda på andra sätt också. Jag nöjer mig så, det ser ok ut. Däcket som satt på var förresten ett onza ibex 2.4 som jag inte orkat ta av efter sommaren, det är verkligen så jävla halt som alla säger men jag gillar det när det är torrt. Bra att jag fick en anledning att byta.
jofahjalm sa:Jag tycker ni ska reklamera och få det fixat istället för att fulmeka själva.
jofahjalm sa:Skulle han inte erbjuda något som duger är det bara att anmäla till paypal och få degen tillbaka.
revben sa:Han tänker visst göra en ny ram till mig och betala frakt och allt. Tyvärr får jag ju betala tullkostnaden igen men men. Han hade visst varit lite stressad på sistone och missat att kontrollera några ramar bland annat då min och vad det verkar även Gurras. Hyvens kille ändå Marino, han verkar måna om sina kunder och sitt rykte. Kanske gör konst av den snea ramen eller så försöker jag rikta den.
revben sa:Japp tänkte be honom skriva ner värdet. Kolla inte för noga när du byter hjul, han vill nog inte ha ännu mer att göra :).
EST sa:Undrar lite om det är så att detta har hänt när han var på semester å hans svetsare fick till det lite snett för min är med rak å fin?
Pepperazzi sa:Färgmatchad TL-gegga med ramen också, snyggt!
Eveningstar sa:Vem kör sub 60 grader först?
jofahjalm sa:Haha, det är ju bara Marino själv som har tappat en bokstav i sitt eget namn. Man kan inte alltid ha alla rätt...