P
Paco
Guest
marino bikes the tråd!
Verkar som att Marino har slutat svara på mina mail nu. Inte ett ljud sedan i måndags.....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Paco sa:Verkar som att Marino har slutat svara på mina mail nu. Inte ett ljud sedan i måndags.....
glitch sa:Paco sa:Verkar som att Marino har slutat svara på mina mail nu. Inte ett ljud sedan i måndags.....
Haha din tur att vänta! Jag mailade igår efter dryga 2v radiotystnad då svarade han direkt att det var på g :)
Paco sa:Då var alla ändringar, jävla marr?, godkända så en byggtråd borde komma upp i slutet av nästa vecka när delarna ramlat in.
EST sa:Fan va trist han har ju värsta jiggen till svingarna ju
Cuprinol sa:Han kanske borde kontrollmäta ramarna innan de går iväg? Måste vara enklare med lite QC än att skicka flera ramar?
larsaw sa:Appropå Starling, svetsar eller löder han ihop sina ramar?
Menar du att man pressar lagret direkt i ramen?EST sa:Oj nya styrhuvuden snyggt! Utan kopp under
Skulle gissa på nej, troligare handlar det om en intern ZS-kopp (istället för en extern EC-kopp).happymtb.fr sa:Menar du att man pressar lagret direkt i ramen?
Det skulle vara bättre. Pressa lagret direkt i ramen gör att man inte kan använda angleset ...Mayhem sa:Skulle gissa på nej, troligare handlar det om en intern ZS-kopp (istället för en extern EC-kopp).happymtb.fr sa:Menar du att man pressar lagret direkt i ramen?
Mayhem sa:Skulle gissa på nej, troligare handlar det om en intern ZS-kopp (istället för en extern EC-kopp).happymtb.fr sa:Menar du att man pressar lagret direkt i ramen?
marr sa:Man pressar väll ändå aldrig i ett styrlager direkt i ramen? IS standarden så lägger man i dem.
cakenyo sa:Hur är det med lack på Marino ramarna, vad finns det att välja på, allt möjligt eller enstaka färger? Kostar det mer för t ex 2 färgers lackning?
Och hur är det med custom loggor, antar att han fixa sådant också?
Efter jag såg Pacos tråd vart jag sugen på att bygga en gravel/adventure hoj. Finns det möjlighet för stänkskärm/pakethållar infästning?
cakenyo sa:Hur är det med lack på Marino ramarna, vad finns det att välja på, allt möjligt eller enstaka färger? Kostar det mer för t ex 2 färgers lackning?
Efter jag såg Pacos tråd vart jag sugen på att bygga en gravel/adventure hoj. Finns det möjlighet för stänkskärm/pakethållar infästning?
larsaw sa:
Den vart inte långlivad... ;D
EST sa:Jävlar va coolt!
Vad tar han extra för att fräsa in det?
Paco sa:cakenyo sa:Hur är det med lack på Marino ramarna, vad finns det att välja på, allt möjligt eller enstaka färger? Kostar det mer för t ex 2 färgers lackning?
Att få fästen för stänkor/pakethållare är inga problem.
Han kommer bomba dig med frågor innan ramen börjar byggas.
aribr sa:Såg att Marino har tagit emot Reynolds 725, finrör altså.
larsaw sa:aribr sa:Såg att Marino har tagit emot Reynolds 725, finrör altså.
+1 Enhörningen kommer att byggas med dom rören :) :) :)