Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Paco sa:Eftersom Marino tar oerhört lång tid på sig och EST inte börjat ta beställningar än så behöver jag lite förslag på vart man kan ta nästa ram ifrån.
Ska helst inte kosta skjorta och ett byxben och gärna att det går att kommunicera på engelska utan att jag får hem en lådcykel....
Raggamuffin sa:Hade inte Marino nån polare det skar sig lite med som startat upp?
larsaw sa:Raggamuffin sa:Hade inte Marino nån polare det skar sig lite med som startat upp?
Nä, det var Nordest vars kumpan startat eget: https://happyride.se/forum/read.php/1/3200214/3427487#msg-3427487
aribr sa:Paco sa:Eftersom Marino tar oerhört lång tid på sig och EST inte börjat ta beställningar än så behöver jag lite förslag på vart man kan ta nästa ram ifrån.
Ska helst inte kosta skjorta och ett byxben och gärna att det går att kommunicera på engelska utan att jag får hem en lådcykel....
Kanske nya Cotic Rocketmax funkar? Dvs om det är FS du är ute efter.
Gurra sa:NU! Har Marino skickat min ram.
Fast inte hem till mig utan till någon annan kund. 0_o
”Send to stockholm with my customer”
Lite oklart, men jag vet var den andra kundens brevlåda bor så det blir nog bra.
Som sagt, Marino är ganska virrig.
glitch sa:Mmm det känns ju rätt rimligt.
Blir kul för tullen att reda ut den soppan =)
Paco sa:Gurra sa:NU! Har Marino skickat min ram.
Lite oklart, men jag vet var den andra kundens brevlåda bor så det blir nog bra.
En spännande idé är ju att han har skickat min, larsas, glitch och din ram i samma sändning.
Dock så har jag inte hört nåt men det är iof LarsaWs brevlåda som är mottagaren.
Gurra sa:Paco sa:Gurra sa:NU! Har Marino skickat min ram.
En spännande idé är ju att han har skickat min, larsas, glitch och din ram i samma sändning.
Dock så har jag inte hört nåt men det är iof LarsaWs brevlåda som är mottagaren.
Kanske.. min ska hem till någon Christopher.
marr sa:Inte för att vara sån. Men jag hade inte velat ta emot försändelser åt andra sydamerika :p
Är det samma kille som brukar svetsa när Marino är på semester så finns det en risk att de hamnar.......snett.aribr sa:Intressant, iom att Marino är på semester vore det roligt att veta vem det är som skickar ramarna...
revben sa:Är det samma kille som brukar svetsa när Marino är på semester så finns det en risk att de hamnar.......snett.aribr sa:Intressant, iom att Marino är på semester vore det roligt att veta vem det är som skickar ramarna...
glitch sa:... Står inget om fler än en ram men vi får se hehe. :)
revben sa:Är det samma kille som brukar svetsa när Marino är på semester så finns det en risk att de hamnar.......snett.aribr sa:Intressant, iom att Marino är på semester vore det roligt att veta vem det är som skickar ramarna...
jonte987 sa:marr sa:Inte för att vara sån. Men jag hade inte velat ta emot försändelser åt andra sydamerika :p
Det är ju åt nån han känner på Internet. :)
glitch sa:Fick mail idag att ramen skickades 4/10 och nåt obskyrt trackingnummer. Står inget om fler än en ram men vi får se hehe. :)
glitch sa:Vad använder ni för trackingtjänst för att spåra Marinos kollin?
larsaw sa:Å då blev det julafton då... :D
Tyckte paketet såg så litet ut att jag funderade på om den gode Marino blandat ihop ramarna? Men det visade sig snart vara falskt alarm :)
larsaw sa:Å då blev det julafton då... :D
Tyckte paketet såg så litet ut att jag funderade på om den gode Marino blandat ihop ramarna? Men det visade sig snart vara falskt alarm :)
Förutom ramarna så kom det med en hel drös olika tillbehör...
Frågan är nu vad skall till vem?
3x4 växelöron:
Headtube till EST samt 2x142*12mm axel och 3x148*12mm axel:
3xISCG Styrare:
Ytterligare 2x142*12mm axel och 3x148*12mm axel:
2x Modular Dropouts:
1x Sliding Dropouts:
larsaw sa:Hehe mycket bubbelplast blev det, men nu är allt ”ploppat” :D
Närå’ hann inte mer igår pga familjelivet. Ikväll blir det utsortering av vad som ska vart tills Paco kommer o hämtar ”icke-Sthlms”delarna.
Kanske hinner med lite ramprepp också, vi får se vad som hinns med.