Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:Hoppas att du inte ledsnar som PippiW
Paco sa:Har ledsnat lite bara.
Är ju i stort sett en bar, så vi använder väl det istället?Jonatan F sa:/../ atm /../
Tyvärr.Spacekitty sa:Jasså en bar. Kan man få en drink?
emmer sa:Tyvärr.Spacekitty sa:Jasså en bar. Kan man få en drink?
Enligt Riksidrottsförbundet så är det inte okay med alkohol bland ledare och aktiva i samband med ungdomsverksamhet...
Paco sa:
AlfaAlfa sa:Snygg färg! Har du hunnit väga den?
BigF sa:Jäkla fin alltså! Jag befinner mig fortfarande i radiotystnad. Inte ett ord sedan 24 augusti. Build time 3-4 weeks skrev han 15 augusti. Gaffeln ser bra ut! Skulle du inte ha en kina-carbon?
MtbIte sa:snygg , ganska flack med :D
BigF sa:När gav du honom klartecken på Roadwrathen? Alltså från byggstart?
LucasNilsson sa:Vad fick du ge för en såndär?
Tänker att en 27.5 hade vart kul
BigF sa:Har du själv påpekat att det tagit lång tid eller har han krupit till korset själv?
Jag känner att man inte vill vara en pain in the ass när man vet att han är fullskiten med jobb.
Paco sa:BigF sa:Har du själv påpekat att det tagit lång tid eller har han krupit till korset själv?
Jag känner att man inte vill vara en pain in the ass när man vet att han är fullskiten med jobb.
Det är han själv som har påpekat och bett om ursäkt några ggr.
Paco sa:Ryktet säger att svenska maffian(PostNord/tullverket) snart kommer lägga sina svettiga händer på vårt paket, så med lite tur så kan vi nog sparka liv i den här byggtråden snart.....