mektabbar
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska man fuska med något på en cykel så är det bromsarna.Körde tydligen med tre skruvar pga trodde det skulle fungera.
Rätt var det var så hade en ramlat ur och skivan ”vred sig” så nu får man i 3-4 stycken rätt lätt, en med tvång och den sista är omöjlig:)
Köpte ny skiva, men funktionen är lika bra än!
Hur mycket snabbare gick det när du slapp släpa på tunga skruvar?Körde tydligen med tre skruvar pga trodde det skulle fungera.
Rätt var det var så hade en ramlat ur och skivan ”vred sig” så nu får man i 3-4 stycken rätt lätt, en med tvång och den sista är omöjlig:)
Köpte ny skiva, men funktionen är lika bra än!
... Till min ursäkt så var det ju så att jag byggde ihop en cykel i vintras men råkade flytta dom hjulen till min tävlingsmässiga heldämpade skogsmaskin. Helt andra krafter än vad min gubbstålis skulle utsättas för... Och om sanningen ska fram så tror jag att jag saknade tre skruvar.Ska man fuska med något på en cykel så är det bromsarna.![]()
Mitt snabbaste år hittills så STÅR skillnad ;)Hur mycket snabbare gick det när du slapp släpa på tunga skruvar?
Körde tydligen med tre skruvar pga trodde det skulle fungera.