Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det som är knepigt är att optionen 2.5 finns här : https://www.jensonusa.com/Maxxis-Minion-SS-29-TireDet finns bara i 2.3”. WT är för bredare däck.![]()
Maxxis Tires
MAXXIS Europe sets the standard for Smart Performance Control. Discover premium tires for every vehicle – built for lasting performance.www.maxxis.com
Aha.. dh alltså.. låter tungt...Konstigt att de inte redan har släppt en vanlig WT-variant. Ss har ju funnits ett tag nu...Detta svar fick jag Visa bilaga 437283
Ja perfekt enligt mig . Mitt hjul med 2.3 o 29mm innerbred på fälgen.Bumpar min egen tråd lite fräckt....men har en följdfråga...Nån som kör 2.3 29"-däcken med 30mm fälg? Får den en rimlig profil eller blir det för fyrkantigt månne?
Ser ju bra ut. Nu börjar det bli höst(!) snart så kanske ovärt köp nu. Avvaktar till våren. Med lite tur kanske det har kommit ett WT annars så får det nog bli ett 2.3!Ja perfekt enligt mig . Mitt hjul med 2.3 o 29mm innerbred på fälgen.
Tycker inte det är så kasst i väta sen klart i mer lera blir det ju sladdfest hela dagen men annars blöta stenar o rötter så inga problemSer ju bra ut. Nu börjar det bli höst(!) snart så kanske ovärt köp nu. Avvaktar till våren. Med lite tur kanske det har kommit ett WT annars så får det nog bli ett 2.3!
Jag tycker det blir för fyrkantigt. Rullar bra mycket tyngre på 30 mm än på 25 mm fälg. Tycker även övergången från slicksmönstret till dobbarna blir för skarp när man lutar in i en kurva, känns sladdrigt då man i princip åker upp från inget mönster till en kantdobb som viker sig.Ja perfekt enligt mig . Mitt hjul med 2.3 o 29mm innerbred på fälgen.
Ja smaken är som röven , klöven ? tycker det är rätt rund profil. Mina Michelin är betydligt fyrkantigareJag tycker det blir för fyrkantigt. Rullar bra mycket tyngre på 30 mm än på 25 mm fälg. Tycker även övergången från slicksmönstret till dobbarna blir för skarp när man lutar in i en kurva, känns sladdrigt då man i princip åker upp från inget mönster till en kantdobb som viker sig.
Jag kör med 34mm innerbredd. Minion SS 2.3 blev direkt tungrullat. Kantdobbarna tar i hela tiden och gör däcket jäkligt draggigt.Jag tycker det blir för fyrkantigt. Rullar bra mycket tyngre på 30 mm än på 25 mm fälg. Tycker även övergången från slicksmönstret till dobbarna blir för skarp när man lutar in i en kurva, känns sladdrigt då man i princip åker upp från inget mönster till en kantdobb som viker sig.