MTB-året 2011 i bilder

MTBonden

Ny medlem
MTB-året 2011 i bilder
Har plockat ut lite bilder från året som gått,snö,torra stigar och surhål d.v.s ett helt vanligt år.
Gillar ni inte bilderna kan ni ju njuta av lite go musik. Här har ni länken till videon!

God jul och gott nytt år alla Happyiter!

MTB-året 2011 i bilder
Seriös cykel-KULTUR!!!
Bilder som gör att man längtar ut till stigarna.

Riktigt bra kombo av bilder o musik, cred till familje-samarbetet!

/J

MTB-året 2011 i bilder
Trevligt komponerat! Lite åt mina trakter och jag har också varit ute på en del av de stigarna i år, vi kanske ses ute i skogen under nästa år.

MTB-året 2011 i bilder
Vore trevligt om du hänger på oss trampolin vi kör ju i området Frillesås med omnejd och vilket stigområde var det som var din hemmaplan.Vi kör ju förresten hela vintern men vi brukar inte vara lika många då.Verkar vara en hel del som kollar på bilderna vore kul om det är någon mer som känner igen miljöerna eller har synpunkter.

MTB-året 2011 i bilder
Jag bor åt Veddigehållet och rör mig ofta upp till motorvägen/Idalavägen/Stättared på MTB. Området kring Sjöarn har jag också hittat. Sedan finns det en del trevliga stigar längs och kring Hallandsleden söder Stättared hela vägen ned till Grimmared. Det är mer kuperat än man tror, men som någon skrev här för ett tag sedan är en sträcka av leden sönderkörd av skogsmaskin (det finns dock alternativa vägar/stigar).
Det finns ju annars potential från bräckan ända ner hit, får kanske bli ett vårprojekt att reka norr om Löftaån.
Har skaffat så mycket lampor som ryms på ekipaget för kvällscykling men det blir lite sporadiskt med turerna nu under vintern och med rådande väder.

MTB-året 2011 i bilder
Har nog hittat det mesta i detta området kring Löftaån både söder och norr om så har du vägarna häråt så tjoa till på forumet.Som framgår av bilderna kör vi en KULTUR om året då försöker vi samla så många som möjligt i gänget och kör en heldag med stopp för fika.Tempot blir ganska lugnt då men det känns ändå med såpass många timmar.Årets KULTUR gick till Stättared och fika på cafeet däruppe.Dom var nog inte helt vana att det kom så många som ville ha våffla på en gång så det är nog läge att förboka en annan gång.

Tillbaka
Topp