MTB - Cyklister i Oskarshamn

R!chard

Medlem
Jag letar efter träningspolare i Oskarshamnstrakten.
Richard

Edit: små bokstäver i rubriker, tack

Senast redigerad av en moderator:
Hej! Ja, det är ju helt himmelskt där ju. Önskar man kan köra bockstensturen nästa år! jag har ricke_johansson@telia.com
Hoppas han har lust å dra runt med mig :) Tack för hjälpen! Jag har nyss flyttat till oskarshamn, men kommer härifrån från början. Så man kan väl skogarna någorlunda.

Hej

har också flyttat till staden från några månader sedan, vilken nivå ligger du på? min är inte den bästa just nu men det kan man ju ändra på =)

// Matias

Jag ligger på en motionsnivå, men kör tävlingar (i motionsklass). Har kört cykelvasan två år i rad nu. båda gångerna har legatrunt 4 timmar.

Jag tränar gärna på vardagskvällar. Men jag skulle kunna lägga upp en runda och sedan höra av mig till dig. Hur ska vi hålla kontakt? du har min mail högre upp i diskussionen.
Ha de!

Hej,

Jobbar i Oskarshamn en vecka från idag maila om ja får hänga på håller motions tempo,

hittade en stig ida men fasnade i ko-skit å taggtråd...

mvh
Robban

Tjena,

Det är jag som är den övergivna mtb:isten i ohamn nu när MRobson kapitulerat och flytt till västkusten.

Klart vi ut och åka tillsammans, verkar ju som vi kan bli ett gäng. Jag kan nås på mail: staffan.helmersson@gmail.com eller här på forumet.

//Staffan

Jag kör gärna i mån av tid. Är inte särskilt duktig, men hänger gärna på nån gång. Är inte från Oskarshamn från början, så känner inte till skogarna alls i princip.

helmer: jag som tog kort på klubbmästerskapet.

Vad sägs om att starta nästa onsdag, alltså den 14/9 nånstans runt kl. 17? Vi skulle kunna ses vid Cheapy parkering, eller (Bygghandeln innan Scania)? Så får vi se vad vi kan hitta på. Vi behöver ju inte köra något speciellt långt första gången, mest bara träffas, ses, köra en bit o byta nummer med varann.

Är i Påskallavik då och då och vore tacksam för tips om ställen i (södra kanten av) Oskarshamn. Hittat en del skogsvägar söderom men inte mycket stig.

Oskarshamns Cykelklubb börjar med MTB-träning på lördagar klockan 1000 med start den 15 oktober. Samling utanför klubblokalen Humleplan 15. Mestadels grusvägar. Varmt välkomna och det gäller ALLA typer av cyklister.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp