Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! Ja, det är ju helt himmelskt där ju. Önskar man kan köra bockstensturen nästa år! jag har ricke_johansson@telia.com
Hoppas han har lust å dra runt med mig :) Tack för hjälpen! Jag har nyss flyttat till oskarshamn, men kommer härifrån från början. Så man kan väl skogarna någorlunda.
Jag tränar gärna på vardagskvällar. Men jag skulle kunna lägga upp en runda och sedan höra av mig till dig. Hur ska vi hålla kontakt? du har min mail högre upp i diskussionen.
Ha de!
Jag kör gärna i mån av tid. Är inte särskilt duktig, men hänger gärna på nån gång. Är inte från Oskarshamn från början, så känner inte till skogarna alls i princip.
Vad sägs om att starta nästa onsdag, alltså den 14/9 nånstans runt kl. 17? Vi skulle kunna ses vid Cheapy parkering, eller (Bygghandeln innan Scania)? Så får vi se vad vi kan hitta på. Vi behöver ju inte köra något speciellt långt första gången, mest bara träffas, ses, köra en bit o byta nummer med varann.
Oskarshamns Cykelklubb börjar med MTB-träning på lördagar klockan 1000 med start den 15 oktober. Samling utanför klubblokalen Humleplan 15. Mestadels grusvägar. Varmt välkomna och det gäller ALLA typer av cyklister.