Någon borde sluta dricka ...

JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Då var det dags igen :)

Har ju fortfarande pengar kvar från löningen. Man kanske skulle korka upp några flaskor vin i kväll...

Vafan. Den där har jag ju paxat i det tysta. Så fort jag hade fixat en kåk med stort garage hade den där verktygssatsen passat bäst :)

striphandler.ashx

Haha! Träffsäker strip!

Tobbe har varit väldigt inaktiv senaste tiden, han håller nog på och sorterar prylarna..?

bollen skrev:
-------------------------------------------------------
> hur slutade det?
---------------------------
Dom gick till en köpare till slut, en cykelklubb om jag minns rätt :-) T

Lyfter ett minnesmärke i happyhistorien och efterlyser texten till annonsen. Det handlar alltså om ett Park Tools kit med extra allt och lite till, till en ganska ansenlig summa pengar.

Edit: La till en illustration av köpet för att skapa en bättre förståelse.

Bilagor

• Park-Tool-MK-257_001-2.jpg
    Park-Tool-MK-257_001-2.jpg
    167.4 KB · Besök: 221
Senast ändrad:
Kanske är jag som är misstänksam men jag tycker den ser klart suspekt ut.
Känns inte som något folk kommer dra iväg 80 lök för utan att sett sakerna irl så chansen för bedrägeri känns ganska låg tycker jag. Vonderhenks sats låg väl ute för 30 så lite inflation på blåa pryttlar verkat det varit :)

Kanske är jag som är misstänksam men jag tycker den ser klart suspekt ut.

Nu jag har tänkt till lite tycker jag också att det är lite suspekt.

Känns inte som något folk kommer dra iväg 80 lök för utan att sett sakerna irl så chansen för bedrägeri känns ganska låg tycker jag. Vonderhenks sats låg väl ute för 30 så lite inflation på blåa pryttlar verkat det varit :)

Problemet är inte att man inte skulle får sakerna men att de kan "har ramlat från lastbilen" (vet inte om man säger så på svenska). Det gäller att be om kvitton och kontrollera den noggrann.

Fotot tycks vara taget på "Gods expedition" och dessutom en underbart säljande annonstext: "Helt nytt i kartong. Professionell uppsättning verktyg. För mer information så sök på nätet."
Hell yeah, klart att det blir köp... :poop:

Tillbaka
Topp