Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vonderhenk sa:Nu när jag har garage och tillhörande verkstad ångrar jag lite att jag sålde kitet :-).
vonderhenk sa:Nu när jag har garage och tillhörande verkstad ångrar jag lite att jag sålde kitet :-).
Cirka 54 600 Kr med dagens valutakurs... jösses!Bengt-re sa:Länken i fungerande 2018 utgåva.
https://web.archive.org/web/2009070...nreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=37001
42Hz sa:Behöver man 9st olika ekernycklar?! =)
Rock sa:Då kan man skruva på någonstans runt hälften av de ekrar som är vanligt förekommande idag.
bjorre sa:Rock sa:Då kan man skruva på någonstans runt hälften av de ekrar som är vanligt förekommande idag.
Kan man runddra alla sorter med de 9, eller är en skiftnyckel fortfarande mest komplett?
Har läst den här tråden flera gånger under åren. Alltid lika underhållande och sorgset varje gång.vonderhenk sa:Nix, den gick 2011... Lite sugen på att söka upp snubben som köpte allt och ge ett skambud :-)
Köpläge!Nu när jag har garage och tillhörande verkstad ångrar jag lite att jag sålde kitet :-).
Är den där anmäld? Kan ju rimligen inte vara ok.
Tror inte annonsen dricker alkohol.För alkoholmissbruk?
Tror inte annonsen dricker alkohol.
Kanske är jag som är misstänksam men jag tycker den ser klart suspekt ut.Vad är problemet med annonsen då?
Känns inte som något folk kommer dra iväg 80 lök för utan att sett sakerna irl så chansen för bedrägeri känns ganska låg tycker jag. Vonderhenks sats låg väl ute för 30 så lite inflation på blåa pryttlar verkat det varit :)Kanske är jag som är misstänksam men jag tycker den ser klart suspekt ut.
Kanske är jag som är misstänksam men jag tycker den ser klart suspekt ut.
Känns inte som något folk kommer dra iväg 80 lök för utan att sett sakerna irl så chansen för bedrägeri känns ganska låg tycker jag. Vonderhenks sats låg väl ute för 30 så lite inflation på blåa pryttlar verkat det varit :)