Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
sagt i flera andra trådar att om jag hade köpt cykel idag hade det blivit den, (eller en s-works epic med sram x.0, x.0 trigger, x-gen, hayes hfx-9 carbon+, crossmax xl, maverick duc 32, trutiativ-vevar, ck styrlager)
dp skrev:
-------------------------------------------------------
> Varför köpa ny? Din heldämpade är väl från -03?
>
> Nåväl, vad kostar den och var finns den?
> dp
>
Burner skrev:
> mmm. 8,69 kg.... sweeeeeet
>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> det är inte vad du åker på, utan hur du åker...
Fast jag vill ha skivor,så då blir det lite mer!=)
Steelisreal skrev:
> Vi har en Luciferägare bland Happyiterna.
> Han verkar va väldigt nöjd.
> Kommer nog ett inlägg från honom snart:-)
>
> ha det
> Jan
>
> Årets långtest på HappyMTB
>
>
>
Här kommer jag. Ramen är en No Saint Luzifer Scandium. Som sagt är jag väldigt nöjd med hojen. En bild på min hoj: http://kotisivu.suomi.net/harrihatunen/kuvat/nosaint_web.jpg. Jag är också väldigt nöjd med med gaffeln, Reba Race. Har SRAM X-9, XTR (endast framväxeln), DT-hjul (XR4.1d, Comp & Hügi 240 d), lite kolfiberkomponenter, Thomson, Juicy 7, Selle Italia SLR osv. på den. Jag köpte nyss ett par TA Specielites klingor. När bilden togs hade jag fortfarande XTR bakväxel men lyckligtvis blev jag av med den.
Ramen är lätt (1260 gr. @ 18") och har grymt snygg anodisering. Geometrin med Reban passar precis för mig. Jag beställde alltså endast ram med styrlager och plockade ihop hojen själv. Några delar kom från gamla hojen och vissa köpte jag nya. hojen har visat sig vara snabb i XC-tävlingar :) För till fället leder jag den cup jag deltar i här i Finland...