Ny cykel-community

Ny cykel-community
vadå struligt, det är ju precis som här att man reggar sig, sen är det dock lite mer community-likt att man kan skicka privata meddelanden, skriva dagbok, inlägg m.m. Verkar vara helt ny så den förbättras väl allt eftersom

Ny cykel-community
japp jag har oxå firefox och det går inte att klicka upp användarprofiler då, men allt annat funkar ju, som att läsa inlägg, artiklar och att skriva

Ny cykel-community
Skulle gissa på att det inte är officiellt lanserat än för jag hittade en länk på CK Masters forum så det är nog några därifrån som håller i det. Verkar vara mest CK Master folk som hänger där nu, men det ser lovande ut tycker jag. Kolla bläddringslistan nere till vänster så ser du att det är ett stort nätverk av sajter. Finns ju Film, resor, prylar och annat intressant.

Ny cykel-community
Det verkar funka bättre idag med firefox så det verkar som de jobbar på den biten. Nu kan man ju göra allting vad jag har märkt. Eller är det nånting som inte funkar för dig?

Ny cykel-community
Då använder man sökfunktionen på happy istället. Kommer ni ihåg förut när vi snackade cyklar och grejjer? Ja innan alla topics om cyklar hade varit uppe alltså?

Ny cykel-community
> Kommer ni ihåg förut när vi snackade cyklar och grejjer?

Nä. Det måste varit innan jag reggade mig.

Community, betyder det att det finns fjortistjejer där? :D

Ny cykel-community
cal skrev:
-------------------------------------------------------

> Community, betyder det att det finns fjortistjejer
> där? :D

luderstorm = community = fjortistjejer = 11 åriga killar som fågar på lajv om det finns någon snygg .K.Å.T. tjej som vill .K.N.U.L.L.A.

Ny cykel-community
community innebär väl en plats där folk med samma intresse samlas. happy är ju mer ett rent forum cykling.ifokus.se verkar vara lite mer som ett community med meddelandefunktionalitet, dagböcker, artiklar m.m. Ska bli spännande att följa utvecklingen hur som helst. Finns ju inte bara cykel där heller...

Ny cykel-community
Bianchi oskar skrev:
> luderstorm = community = fjortistjejer = 11 åriga
> killar som fågar på lajv om det finns någon snygg
> .K.Å.T. tjej som vill .K.N.U.L.L.A.

Oskar, du är medveten om att du länkar till DIN egen Lunarstorm-profil i din Happyprofil?
:D

Ny cykel-community
=David skrev:
> Nytt grumt community!
>
> Mvh David
>
- happy konspiracy -

Mäh kolla rubriken på mitt första inlägg... doh! :P

Ny cykel-community
Wasabi skrev:
> Mäh kolla rubriken på mitt första inlägg... doh!

Jag är en föredetta.. Dooh!

Ny cykel-community
Jag är väl korkad men jag fattar nog inte riktigt vad community är, och vad som gör att det ena är ett community och det andra ett forum. Jag tyckte inte det var någon större skillnad på det tänkta innehållet på cyklingifokus och happy, även om det skiljer mycket i utformningen. Det enda jag direkt ser saknas på happy är väl en personlig dagbok men det har jag inte saknat hittills.

Ny cykel-community
Det var ju ett riktigt snyggt forum (eller community) tycker jag. Trevlig kategorisering och snygg layout. Lite komiskt tillrättalagda frågor/svar men så är det kanske i början innan de riktiga forummedlemmarna börjar registrera sig. Lycka till, Egonn!

Ny cykel-community
En community är inte mer än sina medlemmar. Att fylla med funktioner är lätt, sedan skall innehållet in och det kräver användare. Tycker det ser snyggt ut för övrigt. Lycka till.

Ny cykel-community
Ja det är väl dagbok samt möjligheten till att skicka privata meddelanden till andra användare som är den stora skillnaden vad jag kan se. Sen är det ju jäkligt snyggt och proffsigt också måste man säga.

Ny cykel-community
Det märks att Egonn själv inte är medlem här eller har utforskat sidan - det där han säger man kan göra, skicka meddelanden, ha en egen profil osv.. känner vi igen det?

;)

Ny cykel-community
Utseendet spelar 0 roll för framgången i en community. T.om. dålig användbarhet och osmidiga funktioner accepterar användarna förutsatt att INNEHÅLLET är bra och användarna får det som de söker.

Men visst är Happy snuggt, man vänjer sig om inte annat!

Sen är det väl ok att göra lite halvt dold reklam för sin egen community, men det känns säkert ärligare och retar färre om man rakt ut säger att det är sin egen sida man promotar.

Senast redigerad av en moderator:
Ny cykel-community
Såg info om den på forumet på CK Master så jag antar att det är några därifrån som håller idet. Där stod det även att den inte var lanserad än. Privata meddelanden hade jag missat faktiskt, kanske för jag inte fått nått själv nån gång :(

Tillbaka
Topp