Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fråga på steel is real på fejjan får nog många svar :) Men det finns ju nånting Finskt Pääääsiiilaaaa nädå du får kolla bilden hur han stavar. Pole har en med Project 12 mmHej,
hade en Stanton Sherpa på gång men avbeställde den nu p.g.a. att de inte kunde leverera innan brexit.
Så vad finns det för alternativa 29" downcountryish stål HT ramar som säljs inom eu?
Skulle behöva lite förslag :)
Kul med finskt stål men attans vad lång ramen är. 515 mm i storlek L vilket rekommenderas till 178-190 cm långa cyklister. Hur är det att cykla på en sådan lång ram egentligen? Jag uppskattar den längre reachen på moderna cyklar men kan det inte bli för mycket av det goda?Fråga på steel is real på fejjan får nog många svar :) Men det finns ju nånting Finskt Pääääsiiilaaaa nädå du får kolla bilden hur han stavar. Pole har en med Project 12 mmVisa bilaga 458023
Är hans senaste såld?@liveforthis brukar väl byta ramar rätt ofta så håll koll på k&s?
Ja den är såld . Gick rätt snabbt typ 10min.Är hans senaste såld?
Läste att nordest hade leveransdatum i relativ närtid.
Tror dock inte min 62 grader och 1288 hjulbas kanske va det ts sökte ??@liveforthis brukar väl byta ramar rätt ofta så håll koll på k&s?
Neh har redan "nerförsorienterad" FS.
Vill ha en HT som man kan hålla någorlunda fart med på icke nerförspartierna i Hellas + grusväg.
Ni vet en sån där som kan nästan allting men inte är en XC, jag kallar det downcoutry nuförtiden tydligen ;)...
Tyckte Sherpan hade nice geo.
Fast Britango kanske passar bra då
Man blir ju jäkligt sugen på denna men vet inte om jag kan ha mer n+1.. Fasen också...Fråga på steel is real på fejjan får nog många svar :) Men det finns ju nånting Finskt Pääääsiiilaaaa nädå du får kolla bilden hur han stavar. Pole har en med Project 12 mmVisa bilaga 458023
De uk cyklar som är helt baserade på delar från Asien lär ju runda problemet rätt snabbt. Om snabbt är 6 eller 18 månader vet jag om inte. Lär inte hjälpa ett redan dåligt utbud 2021 i alla fallKommer Bird verkligen kunna runda Brexit? Inom Eu är ju frågan?
Tycker det ser rätt skralt ut med utbudet med coola hojar inom eu.