Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konkret sa:Jäkligt schysst hoj!
Kassler sa:Konkret sa:Jäkligt schysst hoj!
Tack!har haft "fina" hojjar mest, hade väntat mig mer grovvyxat kinaramsstuk, men blev glatt överraskad, riktigt fin finish på ram och gaffel!
Var nära på att köpa en canyon inflite carbon men gillade tanken på att få plats med tokfeta däck så då vart det en space chicken.
Min är storlek medium med 650b hjul.
Kommer kanske lite bättre bilder på den framöver, har lite delar som skall på....
Konkret sa:Kassler sa:Konkret sa:Jäkligt schysst hoj!
Tack!har haft "fina" hojjar mest, hade väntat mig mer grovvyxat kinaramsstuk, men blev glatt överraskad, riktigt fin finish på ram och gaffel!
Var nära på att köpa en canyon inflite carbon men gillade tanken på att få plats med tokfeta däck så då vart det en space chicken.
Min är storlek medium med 650b hjul.
Kommer kanske lite bättre bilder på den framöver, har lite delar som skall på....
700 hjulen fick ju plats mef 48. Får du plats med typ +60 då eller?
Kassler sa:On-One space chicken under "uppbyggnad"!
Köpte deras space chicken sram force 1, valde pund vid inloggning. Cykeln kostar 1799 pund, vart i svenska kronor ca 18500kr. Hade gått på ca 20000kr om jag valt att betala i euro. Tog 6 dar att få hem den från beställning.(beställde från planet x)
Vägde 8,7 ur kartongen.
Har satt på nytt styre, skall byta styrstam sen är den klar.
Sjukt nöjd!:)
Jeppe_E sa:Kassler sa:On-One space chicken under "uppbyggnad"!
Köpte deras space chicken sram force 1, valde pund vid inloggning. Cykeln kostar 1799 pund, vart i svenska kronor ca 18500kr. Hade gått på ca 20000kr om jag valt att betala i euro. Tog 6 dar att få hem den från beställning.(beställde från planet x)
Vägde 8,7 ur kartongen.
Snugg.. men om du nu ändå ska ha styret där uppe, så är det väl snyggare att sätta styrstammen högre upp och vända den? Så slipper du fyrtornet. Ser lite skumt ut med slammad stam men ändå uppvinklad :)
Kassler sa:On-One space chicken under "uppbyggnad"!
Vägde 8,7 ur kartongen.
fyrbåk sa:Kassler sa:On-One space chicken under "uppbyggnad"!
Vägde 8,7 ur kartongen.
Riktigt intressant. Hur är det med hjul & däck, är de tubeless ready?
bearthefear sa:Happ, då kan jag konstatera att min Space Chicken levererades med fel endcaps på framhjulet, 15 mm istället för specade 12 mm. Min provrunda blev inte så lång med andra ord... Beställd från On-One direkt, så får se hur detta löser sig. Beställde en adapter 15 till 12 mm direkt, då jag säkert kommer behöva den i alla fall. Men hoppas på bra service från britterna!
Håller tummar å tår för det :)mfo sa:Tror det är nya modeller på gång med modernare geometri och axelstandard.
DBS sa:DeeDar finns som lös ram.
https://www.on-one.co.uk/i/q/FROODD27/on-one-deedar-275-steel-hardtail-frame
c.o.h.j sa:Tips på modell på vinterpendling? Ska få att få plats med 2,25 dubbisar.