Per skrev:
-------------------------------------------------------
> Jensen skrev:
>
> > mr nice hör jag, ... undrar vem det är som du
> snackar om egentligen,
> > för det va sannerligen inte jag som sa att
> ingen
> > uni åkare aldrig körde i lunsen och jag
> > företräder ju inte klubben heller.
>
> Lugna dig, trodde inte det var du. Det var så
> här att vi höll på o mobliserade folk för att
> hålla Lunsens stigar öppna och jag tänkte att
> ck uni var kollegor som också var intresserade av
> att hålla Lunsens stigar öppna, så jag mailade
> någon som fanns på ck unis hemsida och blev
> avsnoppad med ett att man var helt ointresserade
> av Lunsen eftersom man aldrig cyklade där.
> Uppfattade det väl mest som andefattig
> svettoattityd och totalt annorlunda mot Fredrik
> Eriksson, Tony o andra i UCK vilka verkligen
> älskade att hoja i Lunsen.
och det är inte så att du tolkar det så bara? att det kan tolkas annorlunda. men beror väll på vem du mailat, för ja, det finns en del i klubben som även jag har svårt för. det är ju även jäkligt tråkigt att du generaliserar så. du har blivit dåligt bemött av en (enligt dig) och drar alla över en o samma kam, det är ju lite trångsynt, speciellt när du inte träffat många av oss i det verkliga livet o framför allt inte på cykel.
är oxå jäkla trött på det här med "ni" svetto åkare osv. varför är det alltid lite "vi" och "ni. är inte det att kasta sten i glashus, speciellt när man klagar på attityd på t.ex. "svettoåkare"
sen äre ju sant, vi har inga organiserade träningar i lunsen och har aldrig haft det och kommer troligen aldrig ha det heller. o som jag skrev tidigare o som bugge bekräftade, så har vi som sagt nästan ingen organiserad mtb åkning alls längre.
jag tror helt enkelt du kommit i kontakt me fel person eller att svaret var ganska rakt på sak, alltså talade om sanningen som du kan läsa om i stycket här ovan. det betyder inte att nån annan skulle göra nått annat, men du kanske inte skulle blivit bemött på samma sätt. samtidigt känns det lite som om du överdriver lite bara för att intresset för att hjälpa till inte fanns, att man inte tyckte som dig.
mycket smutskastning från en som inte vet hur det ligger till. tråkigt även att du är sur på UNI, bara för att UCK hjälpte till och inte UNI.
vad hjälpte UCK till med föresten?
>
> Men för all del. Det var en enskild medlem, och
> det vore ojuste att skåpa ut ck uni för det. Det
> var mest lite retsam skämtsamhet från min sida.
>
vad som är kul ligger ju ytterst i betraktarens öga och du som ändå ä vuxen borde ju inse hur ditt inlägg kommer uppfattas även om det var menat som skämt. ska man tolka det så som du gjort på ck uni svaret du fick o dra slutsatser på samma sätt som du gjort, så ligger ju inte problemet bara på uni´s sida. utan verkar vara ömsesidigt. skriver amn som du gjorde, får man ju garanterat mindre hjälp.