[ OT ] Bildekaler Sthlm

setreus

Aktiv medlem
[ OT ] Bildekaler Sthlm
Någon som har koll på bra och prisvärd producent av dekaler som man kan sätta på en ny bil utan att förstöra lacken?

Senast redigerad av en moderator:
[ OT ] Bildekaler Sthlm
Stickers inte emblem?

Du måste väl ha en grafik-verkstad som trycker önskad text ifrån dig som du sedan kan placera på bilen?

Jag menar det är väl några särskilda dekaler som du vill ha tryckta. Eller?

[ OT ] Bildekaler Sthlm
Dekaltrim är annars smidiga att ha att göra med... fast dom ligger inte i Sthlm iofs.....
Finns hur mycket reklam och skyltfirmor i Stockholm som helst så borde inte vara några problem, iaf var det så på min tid som skyltmakare i stockholm för sisådär 15 år sen.

Senast ändrad:
[ OT ] Bildekaler Sthlm
Tomcaten sa:
Stickers inte emblem?

Du måste väl ha en grafik-verkstad som trycker önskad text ifrån dig som du sedan kan placera på bilen?

Jag menar det är väl några särskilda dekaler som du vill ha tryckta. Eller?

Det är alltså klubbmärke etc som ska sättas på bilen. Och gärna kunna demonteras också utan alltför mycket märken.

[ OT ] Bildekaler Sthlm
Har haft mycket kontakt med The Sign på Tegeluddsvägen och BrandFactory i Upplands Väsby genom jobbet. De har folierat åtminstone 100 fordon var åt oss. Jag kan verkligen rekommendera The Sign och de har därför fått fixa dekaler åt mig privat när velat göra något kul egendesignat till egna bilar. Nu var det ett antal år sedan vi använde BrandFactory, men jag kommer aldrig frivilligt använda dem till någonting.

[ OT ] Bildekaler Sthlm
Hep sa:
Har haft mycket kontakt med The Sign på Tegeluddsvägen och BrandFactory i Upplands Väsby genom jobbet. De har folierat åtminstone 100 fordon var åt oss. Jag kan verkligen rekommendera The Sign och de har därför fått fixa dekaler åt mig privat när velat göra något kul egendesignat till egna bilar. Nu var det ett antal år sedan vi använde BrandFactory, men jag kommer aldrig frivilligt använda dem till någonting.

Perfekt, tack!

Tillbaka
Topp