Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dags att springa igång det här. Satan vilka race alltså. Perez!
Det var rätt svårtippat ja :phelt sjukt race.
låg 6:a totalt inför detta loppet i F1 DreamTeam.
det lär jag inte göra efter idag. ??
Däremot hade mercedes gjort något uttalande till RTL att det var tack vare Aitken som Russell blev snuvad på segern. Tycker det är ganska orättvist att säga när man själv satt på fel hjul på bilen tex.... :/ lågt.
Absolut, men ja tycker han borde fått stanna i RP. Fasen vad han gjort mycket för det där teamet de senaste åren. Men så är det politik och pengar...Perez bör ha kört hem en RB ratt de två senaste helgerna.
Allt annat är helt uppåt väggarna.
Tror Toto och Ham är förbannat tighta, så tighta att Bottas fick ett år till i förmån för Ham.Hamiltoms förhandlingspositon.
Bör ha försvagats en aning nu, eller?
För så mycket pli har väl inte Hamilton på toto?
Fast varken Ocon eller Perez bytte väll däck under den SCn.Inte säker på att merc hade vunnit på sina gamla däck.
Se på bottas han föll bakåt efter fadäser där han fick gamla däck på igen.
Hade de inte fuckat upp så hade de vunnit 1-2. Även med smygpunkan för Russell.Har inte koll på deras däckålder.
Men bottas hade väl 20ish varv i sina.
Och det är ju fullt möjligt att de hade kunnat bygga en buffer från fronten till de sista varven när däcken tappade.
Men det kändes ändå som rätt val att ta in dom.
Pink Mercs usla avslutning plockade bort mig från en möjlig pallplats. ?Visa bilaga 458791
Inte min bästa säsong men 62:a får väl duga med tanke på att jag bytte bort mig rejält ett par gånger.
Snyggt spelat Roger, hoppas på revansch nästa år :)
Viaplay..Hur kollar ni andra?
Kör f1tv eftersom det är den enda sporten jag följer men är redigt besviken på att deras app inte stödjer AirPlay/Chromecast...ska tydligen komma senare under året dock
Access sänder inte live.F1TV har vad jag har kunnat läsa mig till dragits med stora tekniska problem.
Hur ligger det till med detta enligt ERT tycke som kör detta?
Personligen inte intresserad av annan motorsport så Viasat Motor går bort för min del.
Och OM det nu är aktuellt att välja F1TV är det isf Pro eller TV Access paketet som man ska välja?
Chansa??? Pfffft... Har jag ALDRIG gjort innan ??Ja skulle väll säga att man får köpa en månad för att testa, eller chansa. :p
F1TV har vad jag har kunnat läsa mig till dragits med stora tekniska problem.
Personligen inte intresserad av annan motorsport så Viasat Motor går bort för min del.
Och OM det nu är aktuellt att välja F1TV är det isf Pro eller TV Access paketet som man ska välja?
F1TV har vad jag har kunnat läsa mig till dragits med stora tekniska problem.