Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick full honda tjur.Detta blev mitt val
Visa bilaga 477983
Precis. Samtliga 8 Honda prylar.Full som i både rbr och alpha tauri?
Grattis i så fall :)
Jag har full bull. Bra.
Men sen för mycket mcl. Dåligt.
Bra valt :) Kommer nog också gå åt det hållet såvida inte Ferrari visar sig hålla farten i race också.Precis. Samtliga 8 Honda prylar.
Ja, trist att Perez trilla ur.Bra valt :) Kommer nog också gå åt det hållet såvida inte Ferrari visar sig hålla farten i race också.
Jaja, men han vann väll från sista rutan? :pHan kan nog ta sig upp en del i fältet men det kommer bli svårt att ta sig förbi 2 Mclaren och 2 Mini-tjurar
Verkligen. Även Ferrari tycker jag imponerat hittils den här helgen. Kanske har dom fått ordning på bilen i årMclaren ser starka ut
Lär väl bli en del snack om det ändå nu när han gav tillbaka platsen. Sen var väl Verstappen en bra bit längre ut ändåGrym start på året.
Inte helt nöjd med utgången kanske men säsongen är lång på min gambling.
men man undrar lite.
Hamilton snurrade utanför i kurva 4 i 90% av varven....men att bli omkörd där var tydligen inte ok.
Verstappen kanske bara skulle legat kvar i spets och tjafsat om en bestraffning efter istället.
Va hände egentligen? Ser aldrig på f1 men såg faktiskt ett sammandrag på fb idag .. bromsa han bara på sig?SPOILER: Omstarten, Hamilton, herrejösses ?
Han verkar av misstag ha råkat slå på nån funktion som har med att värma upp däcken att göra: Han hade funktionen påslagen under uppvärmningsvarvet inför omstarten, slog sedan av funktionen när racet skulle starta om men råkade därpå slå på den igen vid en uppväxling - sen flög han rakt fram!Va hände egentligen? Ser aldrig på f1 men såg faktiskt ett sammandrag på fb idag .. bromsa han bara på sig?
Jag ser en episk krasch i hans framtid...Måtte Max hålla ihop det.
Jag ser en episk krasch i hans framtid...
Hjälp eller stjälp är otydligtHar han fått hjälp från en silverlackad bil?
Framför allt är det väll kul om någon annan någon gång kan få vinna :-)Vore kul om Max vinner, mest för att höra hur merc och Lewis reagerar :p