Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har en sån, Rekommenderas, både till bak och matlagning/grillningEn sån här har jag, den tycker jag är riktigt bra:
Den är snabb, bara att sticka in nålen så får man temperaturen typ omgående.
Har sån också. Använder den aldrig sen jag fick ovanstående i julklapp härom året.Är det alltså penn stuk man ska ha? föredrar dem med en separat prob man kopplar in. Men dem kanske alla är skräp
Den går väl inte att ha inne i ugnen eller?En sån här har jag, den tycker jag är riktigt bra:
Visa bilaga 598565
Visa bilaga 598566
Visa bilaga 598567
Nej, det tror jag inte!Den går väl inte att ha inne i ugnen eller?
![]()
Sidan kunde inte hittas.
www.cervera.se
vår är inne på tredje året nu felfritt
är inte omöjligt men bör inte störa vi har iof klassisk spis dockJust en sån har vi, strular hela tiden. Därför jag funderar om det är induktionen som får den att spöka. Har testat flera med samma resultat
Mätte just med proben urkopplad, inducerades typ 1-3v. Så det är nog boven ändåär inte omöjligt men bör inte störa vi har iof klassisk spis dock
När jag gör knäck/kola så vill man ju kunna ha den i å pipa när det kommer upp i rätt tempEn klassisk med visare funkar nogannars slå av plattan vid avläsning kanske.
Shit, du har en sån där vitlöksförvaringslergubbe som min mamma hade på 80-talet. Respekt!En sån här har jag, den tycker jag är riktigt bra:
Visa bilaga 598565
Visa bilaga 598566
Visa bilaga 598567
Fantastisk tingest som jag hittade hemma hos min flickväns pappa (han har fyllt 60)!Shit, du har en sån där vitlöksförvaringslergubbe som min mamma hade på 80-talet. Respekt!
(Själv fick jag en igrill i 50-årspresent tidigare i år)
Nej, termometern störs av induktionen. Har en termometer som provats på tre olika induktionshällar och störts av samtliga och en annan som inte störs på samma hällar.Tjena!
Måste bero på spisen då, jag har haft mina Sunartis på fyra olika induktionshällar och aldrig haft problem.
Den med sond har jag kanske inte använt på alla spisarna dock. Sällan jag använder sonden där. Jag gissar att du inte har induktionsugn?
En sån behöver jagen annan som inte störs på samma hällar.
Nej, termometern störs av induktionen. Har en termometer som provats på tre olika induktionshällar och störts av samtliga och en annan som inte störs på samma hällar.
Fantastisk tingest som jag hittade hemma hos min flickväns pappa (han har fyllt 60)!
Ja, det verkar vara ett helt chansartat inköp, konstigt att det inte nämns i produktbeskrivningen om induktion, trots att det verkar vara ett problem.Tjena!
Lustigt att det är olika resultat med termometrar av samma modell då.