Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DT sa:Jag gillar inte Ronaldo, men det där var trist. :-(
DT sa:Jag gillar inte Ronaldo, men det där var trist. :-(
Bengt-re sa:DT sa:Jag gillar inte Ronaldo, men det där var trist. :-(
Filmade hen och fick rött?
GustafH sa:Bengt-re sa:DT sa:Jag gillar inte Ronaldo, men det där var trist. :-(
Filmade hen och fick rött?
Ingen högoddsare men nej, han fick en tackling och det såg ut som att han vred knät. Rent oflyt och faktiskt rätt trist.
DT sa:Lustigt med den där malen. Är det samma mal som hade kalasat på schweizarnas matchtröjor inför en av gruppspelsmatcherna, månntro?
thomalin sa:Apropå Pepe's filmning
patten sa:Portugal starkare utan Ronaldo. Tycker han har sett lam ut under EM...visst tråkigt att sådant händer men jag tror Portugal tar det utan Ronaldo och hans ersättare Quaresma avgör hela tillställningen.
castrello sa:patten sa:Portugal starkare utan Ronaldo. Tycker han har sett lam ut under EM...visst tråkigt att sådant händer men jag tror Portugal tar det utan Ronaldo och hans ersättare Quaresma avgör hela tillställningen.
Har du ens sett Portugal spela i detta EM? Ronaldo har ju räddat dem i 2-3 matcher och varit väldigt bra. Ja, långa stunder är han lite som Zlatan att han går och lunkar men till skillnad från Zlatan har han faktiskt bidragit med en hel del till lagets framgång.
Jag förstår väl lite att folk stör sig på att karln är rentvättad och faller lätt ibland (likt 80 procent av alla fotbollsspelare) men har svårt att förstå kritiken mot Ronaldo. Why liksom?
patten sa:castrello sa:patten sa:Portugal starkare utan Ronaldo. Tycker han har sett lam ut under EM...visst tråkigt att sådant händer men jag tror Portugal tar det utan Ronaldo och hans ersättare Quaresma avgör hela tillställningen.
Har du ens sett Portugal spela i detta EM? Ronaldo har ju räddat dem i 2-3 matcher och varit väldigt bra. Ja, långa stunder är han lite som Zlatan att han går och lunkar men till skillnad från Zlatan har han faktiskt bidragit med en hel del till lagets framgång.
Jag förstår väl lite att folk stör sig på att karln är rentvättad och faller lätt ibland (likt 80 procent av alla fotbollsspelare) men har svårt att förstå kritiken mot Ronaldo. Why liksom?
Det är spelare i Portugal sam var betydligt mycket bättre än Ronaldo och visst har han varit med och avgjort men inte tycker jag han varit bra för det...han avgjorde champions league-finalen också trots att han var sämst på planen. Kritiken är för att han inte har presterat på den nivå en förväntar dig. Och du som sett matcherna kan inte ha missat att både Nani och Quatesma sett mer delaktig och giftigare ut än Ronaldo.