Och där är jag beredd att geniförklara Roberto Vacchi. =) Han och Anders Adamson måste vara de bästa kommentatorerna som pratat i svensk tv Kim Hartman är också bra , inget tvivel om det men att kunna sitta framför tv´n alla dagar till livesändnigarna på både Girot och Touren utan att bli trött på vad som sägs måste borga för att det är hög kvalitet och god underhållning!
Och sedan cykel, snooker, tennis, dart, K1, extremsporter byttes ut mot fotboll, fotboll, fotboll, fotboll, lite handboll, tenn.. förlåt fotboll, American gladiators -87, en statisk tv-tablå samt rullande text om att det inte finns några nyheter för tillfället, har mitt sportintresse sjunkit, mitt cykelintresse sviktat (dock starkt fortfarande) och mitt fötroende för tv4 är nere på noll. SVT-sporten är oj så starka om man bortser från sportsoffan eller morgonsoffan eller vad det heter... Varför skall det finnas så många tyckare som inte tar fram lösningar?? Kan inte de få finnas på bloggar som man måste gå till och söka upp? Ingen kommer då läsa detta dravel.
så.
/booberg