Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luthman Photography sa:I hyfsat välsorterade charkdiskar brukar det gå att beställa blod. Har aldrig beställt grisblod, bara nöt, men det brukar inte vara några problem.
Tomcaten sa:Luthman Photography sa:I hyfsat välsorterade charkdiskar brukar det gå att beställa blod. Har aldrig beställt grisblod, bara nöt, men det brukar inte vara några problem.
Enbart beställningsvara?
hm sa:Slackhusområdet kanske ;)
Tomcaten sa:Bara göra lite blodpudding här hemma.
Men tack jag slänger mig på luren till ett flertal större mat-butiker.
NickPick sa:Har blodpudding gått från fattigmat av restprodukt till att komma in i finrummet?
NickPick sa:Har blodpudding gått från fattigmat av restprodukt till att komma in i finrummet?
+1JLarsson sa:NickPick sa:Har blodpudding gått från fattigmat av restprodukt till att komma in i finrummet?
I alla fall på Fäviken / undersåkers chark, godaste blodpuddingen jag ätit faktiskt.
Är det inte bättre att göra egen sylt av svenska lingon, istf att använda granatäpplen som fraktats fr långtbortistan?Tomcaten sa:Istället för dåliga tillsatser i lingonsylten kan man göra egen sylt av granatäppelkärnor. Prova.
jofahjalm sa:Själv så äter jag industrimat, som en riktig motorman.
jofahjalm sa:Själv så äter jag industrimat, som en riktig motorman.
Tomcaten sa:Vart kan man hitta sådant?