Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:Det är väl idrott?
Raggamuffin sa:Det är väl idrott?
1888 sa:Underbart att se Liverpool spela denna ljuva sport.
Nästan som Ajax gamla totalfotboll på Cruyfs tid.
NickPick sa:
Fenomenent medelålders män som hejar på engelska lag är annars intressant.
NickPick sa:
Fenomenent medelålders män som hejar på engelska lag är annars intressant.
Synd bara att du inte kan kombinera dessa intressen. ?1888 sa:Men jag är först och främst GAISare! Men älskar även bra fotboll!
salle sa:Zlatan till Milan lixom. Ska statyn flyttas från Medborgarplatsen till Piazza del Duomo då? För den är väl inte kvar i Malmö?
Precis min åsikt, jag tycker vi håller oss till Rush och Grobbelaar.NLC sa:Om det ändå bara ska ältas vad Zlatan gjort och inte gjort - kan inte denna tråd då mergas med https://happyride.se/forum/read.php/1/1250577 ?
-1dardos sa:Precis min åsikt, jag tycker vi håller oss till Rush och Grobbelaar.NLC sa:Om det ändå bara ska ältas vad Zlatan gjort och inte gjort - kan inte denna tråd då mergas med https://happyride.se/forum/read.php/1/1250577 ?
Spelade dom i Liverpool??GoranS sa:Vad är det för fel på hetsporrarna Waddle och Hoddle?
Spelar Zlatan i Liverpool? Tyckte tråden redan spårar iväg från Liverpool-temat som f.ö. inte uttrycks i första inlägget, åtminstone inte explicit. Hade det varit ett krav hade det ju rimligen ingått något med Liverpool.Booten sa:Spelade dom i Liverpool??GoranS sa:Vad är det för fel på hetsporrarna Waddle och Hoddle?
GoranS sa:Spelar Zlatan i Liverpool? Tyckte tråden redan spårar iväg från Liverpool-temat som f.ö. inte uttrycks i första inlägget, åtminstone inte explicit. Hade det varit ett krav hade det ju rimligen ingått något med Liverpool.Booten sa:Spelade dom i Liverpool??GoranS sa:Vad är det för fel på hetsporrarna Waddle och Hoddle?
Dock, då jag inte direkt bryr mig om fotboll nu för tiden så avslutar jag med detta mitt skrivande i tråden,
GoranS sa:Spelar Zlatan i Liverpool?,