(OT) För oss som gillar fotboll

guy-masrtin-football-quote.jpg

Zlatan till Milan lixom. Ska statyn flyttas från Medborgarplatsen till Piazza del Duomo då? För den är väl inte kvar i Malmö?

salle sa:
Zlatan till Milan lixom. Ska statyn flyttas från Medborgarplatsen till Piazza del Duomo då? För den är väl inte kvar i Malmö?

Fansen i Malmö vill inte ha den, inte heller fansen i Sthlm.

Zlatan kan ha den hemma i trädgården....

Är Zlatan fortfarande på en nivå där han tillför något som spelare i Milan efter sina år i Amerikat, eller är tanken att han ska ha någon annan funktion i klubben?

Med tanke på Milans spel på sistone, 11 plats i ligan och typ 16 gjorda mål, så tror jag Zlatan kan bidra både med rutin och några mål.

Booten sa:
GoranS sa:
Vad är det för fel på hetsporrarna Waddle och Hoddle?
Spelade dom i Liverpool??
Spelar Zlatan i Liverpool? Tyckte tråden redan spårar iväg från Liverpool-temat som f.ö. inte uttrycks i första inlägget, åtminstone inte explicit. Hade det varit ett krav hade det ju rimligen ingått något med Liverpool.

Dock, då jag inte direkt bryr mig om fotboll nu för tiden så avslutar jag med detta mitt skrivande i tråden,

GoranS sa:
Booten sa:
GoranS sa:
Vad är det för fel på hetsporrarna Waddle och Hoddle?
Spelade dom i Liverpool??
Spelar Zlatan i Liverpool? Tyckte tråden redan spårar iväg från Liverpool-temat som f.ö. inte uttrycks i första inlägget, åtminstone inte explicit. Hade det varit ett krav hade det ju rimligen ingått något med Liverpool.

Dock, då jag inte direkt bryr mig om fotboll nu för tiden så avslutar jag med detta mitt skrivande i tråden,

Skall det pratas fotboll, så är det ju Liverpool och/eller Malmö som gäller. Då har ju Z viss anknytning, men Waddle/Hoddle ingen.

Men hallå!
"För oss som gillar fotboll"
Inget måste att det bara gäller Liverpool för att dom är överlägset bäst just nu.
Hoddle/Waddle spelade ju i Tottenham och var härliga på sin tid,
just Tottenham gillar jag rätt starkt pga ett samarbete med Gais på 80-talet.
Älskade Barca på Ronaldino o Xavi o Iniestas tid, även Henkes.
Många lag genom tiderna jag gillat, men av någon outgrundlig anledning
så har Gais varit LAGET sedan tidigt 70-tal

Men de stora frågorna i fotbollsvärlden måste väl ändå vara vem som tränar MFF 2020 samt vem som skall värvas för att göra målen;)

Tillbaka
Topp