[OT] Fredagsot!

[OT] Fredagsot!
Mina barn spelar det flitigt...

Realismen brister väl både här och där men som tidsfördriv funkar det alldeles utmärkt! Själv får jag storstryk när jag väl försöker mig på spelet;-)

/Leif

[OT] Fredagsot!
Nej nu stänger jag av datorn( men imorgon är jag tillbaks)

Det man inte har i huvet får man ha i bena!

[OT] Fredagsot!
Ni får nog jobba lite på eran kommunikation sinsimellan om det här ska funka för er... bättre lycka nästa gång.

Ikväll hann jag först till skitan, ledsen mollo.

[OT] Fredagsot!
Carl skrev:
-------------------------------------------------------
> Va bra, ge en skiva till fox så kan han göra en
> image och skicka över MSN.
>
> :D

ja de vore fett, som ungdomen sa för ett tag sen

[OT] Fredagsot!
hahahahha, zappade lite på jobbet igår, o kom in på pratshowen "Robins" o han hade ett inslag med johnny holm, kallat, "vad säger johnny holm?" o asså, tror inte ja skrattat så mycke sen, ja, hmmmm, när var det? moaahahhahahha.-

var de nån som såg de?

[OT] Fredagsot!
Ja, va i helvete säger han egentligen? Jag tyckte jag förstod de första meningarna nu i sista avsnittet men sen har det som i tidigare avsnitt blivit helt obegripligt :P. Älskar Zlatan-imitationen! Respekt asso

[OT] Fredagsot!
ha säger nåt typ, " ja de eklart de blivit lite guldkant på tillvaron" i klipp nummer 2 i best of:en. osså "jag tådoppar den tagningen" eller nåt sånt i andra segmentet av sista klippet. annars är det asså nattsvart, o jisses som ögonen far på karln,hahahaha, fan dökul asså;D ja,osså Zlatan då. "det e ju lite jobiit naer folk kommer fram o lissom"
"tjena zlatan"
osså visar dom vad han vinkar åt

osså ser man ryggarna på 3 pensionärer på coop:D klockrent e de!!!!!!!!!

[OT] Fredagsot!
Köp MX Unleashed i stället, är förvisso ett motorCYKEL spel (cross). Det har jag haft många trevliga timmar med, och är inte less än. Rekommenderas!!

Hittar du Downhill Domination superbilligt kan du ju testa, men det är inge vidare bra spel.

Tillbaka
Topp