OT: Gaah! Riesen-reklamen!

Jag är med dig! Är nog bland de sämsta reklamer någonsin skapad. Stort sett slänger mig på knappen för att byta kanal varje gång det går på >:O

Värsta är väl att de är goda... suck... å det är inte pågrundav/tackvare reklamen som jag säger det. Smakade dom innan reklamen.

Jag tål inte Pollyreklamen, då kastar jag mig på fjärren och byter snabbt innan de hinner börja 'sjunga'!! Synd att man inte längre kan köpa Polly... ;)

Risen, Polly, Kinder-ägg, Toffee-fee, hur usel kan reklamen bli?!

>Risen, Polly, Kinder-ägg, Toffee-fee

...glöm inte "Merci". De är ju så behjärtansvärda i reklamen att de förklarar vad det betyder på franska.

Gemensam nämnare: Tyskland. De har aldrig och kommer aldrig förstå vad som är hippt. Vet någon något snyggt eller hippt som kommer från Tyskland?

lundatok: Ja, den är fyrkantig per definition alltså behöver det inte sägas. En tautologi.

En kub kan däremot aldrig vara rektangulär, då är det ett rätblock.

Edit: stavfel...

Post Ändrad (04-04-27 11:27)

En reklam som faktiskt stör mig ännu mer, än alla tyska tvättmedel/godis/blöjor/whatever-reklamer med rosaskimrande softfilter, glänsande påklistrade leenden och glada skratt, är Dressman. Usch och fy och blä. Jag kräks.

Favorit just nu är nog Statoils betalkort där man får pengar tillbaka om man "tex. köper en... pansarvagn". Jättekul! =)

Loka mineralvatten, den reklamfilmen får mig att undra om skaparna verkligen får/bör vistas ute i allmänheten. Den med ägg till pingisboll mm.
Har iofs hört ett rykte om att det kom till vid slutet av en lång arbetsdag då de bara tyckte att "nu slänger vi ihop nåt galet skit så får det gå som det går" varpå Loka nappade. Men bara ett rykte som sagt...

/Eric.

Favoriten är den där två fotbollslag börjar spöa på varandra innan avspark. Iofs hyffsat bortkastad på mig eftersom jag inte kommer ihåg vad det är reklam för ;)

"Riesen, fyra timmars oavbruten njutning". Typiskt manligt att räkna ihop hur lång tid det tar att äta en och sedan kvantifiera.

/Mattias

Jag vägrar förtära dessaskitprodukter, hehe, om reklamen är så dålig så måste det ju vara skit.

precis som att Carlsbergölen blev godare med den braiga reklamen, hehe, eller inte.:)

Tillbaka
Topp