[OT] Happys båtforum

[OT] Happys båtforum
Man skulle behöva vara både Fakir och sadomasochist för att uppskatta att krypa runt i glasfiberbåtar och bli full med glasfiber. Angående att rensa tanken hade jag helt klart testat att bara fylla upp med ren bensin och försökt skaka båten och tömt ut igen. Har du ett riktigt filter eller bara det lilla som sitter i motorn?
 
[OT] Happys båtforum
Har både ett stort vattenseparerande förfilter och ett litet i motorn. Båda är just nu nya. :-)

Tänkte faktiskt köra på alkylatbensin sen, har ingen mack i närheten längre som säljer med pump men det går att köpa 25 liters dunkar för en dryg tusenlapp. Kommer inte köra upp mer än två-tre på en säsong.
 
Tillbaka
Topp