Ot: iron maiden

MattiasE

Ny medlem
Är det nån som kommer vara hemma på måndag klockan 09:00 och sitta och passa på biljetterna som släpps på ticknet?
Jag köper köper gärna om någon får tag i några.

Då måste du kompletera cykeltröjorna med denna, <http://www.primal-sports.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=IMDWJER&Category_Code=>. Måste skaffa mig en sådan!

ska lyssna på The Darkness nästa lördag. Är det fler cyklister som ska till Karlstad? Ta på er cykelhjälmarna så vi känner igen varandra på konserten.

Eller oxå inte...

Ahh måste höra med kompiskretsen =D. Har en polare som är Maidendrägg men hon är io nya zeeland fortfarande då =/ men fan jag vill gå =D

//Peter

Vart finns det ombud i sthlm som släpper biljetter till maiden på plats?
Jag tog ledigt från jobbet för att kunna sitta och passa på biljetterna när dom släpptes på ticnet för spelningen i sommras.Men f-n...jag kom inte ens in på sidan när dom släpptes.Men nu lirar dom 2ggr i sthlm så då borde det inte vara omöjligt att få bijett.Tycker man.

Jaha...någon som fick någon trevlig plats? Själv blev man utan...*mutter* Fast jag hade perfekta platser i sommaras iofs...

Up the Irons!

/Erik

NEj NEj nej,jag tog ledig i god tid före biljett släppet för att kunna få köpa på ticnet.08:45 kom jagh inte in på deras hemsida,fick stå i kö fram till ca: 09:30,då jag kom in på hemsidan för att bara se att alla 3 spelningar var slutsålda!! Men Jä*lar jag ska f-n se dom.Får väl köpa biljetterna för lite mer än vad dom kostade nu när dom släpptes."Scream for me SWeden!!!"
Jag har missat dom 4ggr för att jag inte har fått nån biljett och inte velat köpa för ockerpriser.

Kaijan skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad fan är det för speciellt med Maiden?

Kanske musiken? Eller så är det bara Eddie alla vill se. :-)

Nu är man en lycklig ägare till en Maidenbiljett 18 november.
Snart ska jag bli en lycklig ägare till någon av dessa tröjor som var länkade.
Jag bara måste ha! Up the irons!

Sätt på p3 istället. Just nu är det mattias bärjed som spelar hårdrockslåtar, men snart ska han börja spela gitarr med soundtrack of our lives istället. På så sätt får ni en skön övergång från dålig musik till bra musik på ungefär en timme.

Ja tror det blir åttonde gången jag ser Maiden.Har aldrig blivit besviken.
Lyckades få tag i biljett på Ticnet.Vill man se dom går det alltid att få
tag på en biljett.Men det kan ju kosta lite.Men det kan de vara värt.

Mig helt ovetandes så hade en kompis köpt biljetter, så jag ska tydligen gå på gbgs-konserten. =)
Är väl inget stort fan egentligen men det blir nog en bra och rolig konsert.

Det blev impulsköp för mig å, 2 biljetter. Nu gäller det bara att hitta nån att åka med, grabben värgrar visst. Kanske nån tjej på jobbet vill följa med :P

Beställde två tröjor igår från Primal Wear, båda Maiden!
Klockan 22.08 gjorde jag beställningen, 22.37 har dom skickats och jag fått Fedex spårnings nummer.
Snabba bud tydligen, få se hur lång tid det tar sen när dom hamnar i Sverige.

60 kronor det var tider det!

Bilagor

• Iron Maiden 3.JPG
    Iron Maiden 3.JPG
    44.1 KB · Besök: 39
Wohooo... Då var det den 25:e November nu då. Har försökt lyssna in mig på nya plattan nu och vissa låtar har potential. Ska bli kul att se dem igen. Föresten, börjar insläppet 19.30 eller börjar konserten då?

1980, förband till Kizz, koolt. Annat är det nu.

Kakad @ När jag kom dit den 18 19.30 så hade förbandet spelat en stund. Tror jag iaf... Du kommer inte bli besviken över vare sig förbandet (trivium vilket du säkert vet) eller Maiden!
Fast nya skivan tycker inte jag sitter så värst klockrent, kanske har fel men de äldre låtarna är mkt bättre, mer melodi och lättare att lalla med i :o)

kakad skrev:
-------------------------------------------------------
> Wohooo... Då var det den 25:e November nu då.
> Har försökt lyssna in mig på nya plattan nu och
> vissa låtar har potential. Ska bli kul att se dem
> igen. Föresten, börjar insläppet 19.30 eller
> börjar konserten då?
>
> 1980, förband till Kizz, koolt. Annat är det nu.

Jaså, du ska dit! Samma här.

/A

Det var en trevlig kväll :) Måste gå igen 2008 och se och höra mer av gamla maiden. Det var under 80-talet de var som bäst tycker jag. Under de 5 sista låtarna märktes det att jag inte är ensam om det. Men det var en klart godkänd konsert i sin helhet.

Det tycker jag med. Gillar nya skivan men när introt till Fear of the dark startade trodde jag att taket skulle lyfta.
Som vanligt en bra konsert med gubbarna. Trist för Mirja dock. Hon fixade plåtarna men kunde inte hänga med pga nedanstående krabat.

Tillbaka
Topp