Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han/Jag får jobba lite mer på den stirrande blicken.
”Jag är en fattig Boris, Oh ja dricker min sprit, På privata fester utan att bry mig ett skit”
Lisa Webb ///// James Simpson
Vill man verkligen bli förknippad med muttersvarvare?
Ja, men Frölundas "H" lutar ju lite till vänster medans Fridas "H" lutar lite till höger. Höger och vänster är ju HELT olika!Imponerande hur likt man kan göra någon annans logotype bara man lägger ner tillräckligt med pengar...![]()
Ja för alla vet ju att Höger är Blått och Vänster är Rött, så där är ju Frölundas logga mer PK.Ja, men Frölundas "H" lutar ju lite till vänster medans Fridas "H" lutar lite till höger. Höger och vänster är ju HELT olika!
Fridas är ju svart, och lutar till höger? Vad är hon (förutom grym i jägarstolen)?Ja för alla vet ju att Höger är Blått och Vänster är Rött, så där är ju Frölundas logga mer PK.
Sjukt lik.
Det verkar vara svårt att få till en avbild av Ronaldo. Den staty (vänster) som skulle ersätta det första försöket är mindre lik. Originalet ser man åtminstone vem det ska föreställa.Ronaldo