Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MP vs PMMp member of parlament.
Har han förlorat ett vad eller klippt sig hos Ray charles, det var ta mig fan den värsta klippningen jag sett.Karaktär i Nile City (Robert Gustavsson)
Visa bilaga 687401
Har han förlorat ett vad eller klippt sig hos Ray charles, det var ta mig fan den värsta klippningen jag sett.
"- Äsch, jag kan väl klippa mig själv. Hur svårt kan det va'? "Har han förlorat ett vad eller klippt sig hos Ray charles, det var ta mig fan den värsta klippningen jag sett.
Om det är mitt i natten, man har tagit några glas Sake för mycket och kisar... ;-)
Sällan något nytt under solen...
Samma härKanske inte är så lika egentligen. Min hjärna kopplade dock direkt till nummer 2 när jag såg bilden på nummer 1.
Visa bilaga 694415
Felix Herngren
Visa bilaga 694414
Robert Ohlsson
SM i förvirring!Stenbocksturen vs Bockstensturen.
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy på Mad Max premiär.
Visa bilaga 697777
Hund i skyddsväst mot rovdjur.
Visa bilaga 697779Visa bilaga 697780
Långloppscupen bägge dessutom. Jaja.SM i förvirring!
Tagit ledigt 10/5 så i princip fredag för mig idag. ?
Men dina bilder skulle ju du ha låtit vara kvar.Tagit ledigt 10/5 så i princip fredag för mig idag. ?
Återigen sonen som gjort denna spaning som nästan gör ont att se:
Eskilscupen Helsingborg
vs
LA Lakers
Basket?Baseball
Låter som seriös faktakoll! Höga poäng för det av mig.Tjena!
LA Lakers loggan är från 1967, Eskilscupen startade 1968. Så ingen fråga vem som var först. Men om Eskilscupen har haft loggan sen -68 så skulle jag nästan säga ren slump, tror inte mediala täckningen för Baseball var så stor i Sverige på den tiden.
För dom som undrar varför i helskotta dom heter Lakers när LA inte direkt kryllar av sjöar. Lakers är från början ett lag från Detroit som sedermera köptes till Minnesota och då fick namnet Lakers eftersom Minnesota är känt som The state with 10.000 lakes.
Bra span. Grafisk inspiration...