Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spot on !
Låter som du aldrig jobbat i infor XA. Teamcenter är ett av de bra systemen :PVisa bilaga 491140
Härlig att jobba ibland.
Den sista var ju klart roligast ?
Den fick jag efter ett restaurangbesök i London då vi suttit ett sällskap på fyra personer och jag raljerat över effektsiffror på varenda jävla sportbil som passerat utanför fönstret.Den sista var ju klart roligast ?
Effektsiffror på sportbilar kan aldrig ses som meningslös bilfakta, viktigt att veta vilken som är snabbast!Den fick jag efter ett restaurangbesök i London då vi suttit ett sällskap på fyra personer och jag raljerat över effektsiffror på varenda jävla sportbil som passerat utanför fönstret.
Igenkänningsfaktorn är stor på den första. Man skojar inte bort en pannkakstorsdag hur som helst.
Torsdag? Luktar ny memeinspo här.Igenkänningsfaktorn är stor på den första. Man skojar inte bort en pannkakstorsdag hur som helst.
Skulle kunna varit jag. Cyklar i all ära men bilar är min sanna kärlek.Den fick jag efter ett restaurangbesök i London då vi suttit ett sällskap på fyra personer och jag raljerat över effektsiffror på varenda jävla sportbil som passerat utanför fönstret.
Skulle kunna varit jag. Cyklar i all ära men bilar är min sanna kärlek.