Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast han/Plastic är väl? Belgare.
Jacques Brel också!
Varför är tyskarna alltid med på såna där? Det är ju helt hopplöst att ta sig runt på engelska där. Klarar de sig bra i någon fiktiv skolundersökning?
Antyder väl inte att tyskarna skulle vara jättebra på engelska, utan snarare att det kan vara rätt krångligt att förstå vad de säger i UK.Varför är tyskarna alltid med på såna där? Det är ju helt hopplöst att ta sig runt på engelska där. Klarar de sig bra i någon fiktiv skolundersökning?
håller med, i t.ex. Portugal, Grekland, Slovenien pratar man mycket bättre engelska än i Tyskland (i min erfarenhet)Varför är tyskarna alltid med på såna där? Det är ju helt hopplöst att ta sig runt på engelska där. Klarar de sig bra i någon fiktiv skolundersökning?
Tyvärr är det just såhär det fungerar för mig, jag ska lära mig dricka nya ölsorter eller specialbeställa och hoppas att någon leverantör kan leverera. Enligt butikerna så är det popularitet som avgör vilket enligt min ytterst personliga iakttagelse inte stämmer.
Cykla saktaVad händer om cykling är ditt jobb?![]()
Gäller iofs om möjligt ännu mer för barn.
Hur mycket får man för en njure nuförtiden förresten?
Håller på och undersöker......Hur mycket får man för en njure nuförtiden förresten?
”a really good child”…Gäller iofs om möjligt ännu mer för barn.