OT:Nu j*vlar!!

Har du en snus inne en hel timme? Ja, det gäller att njuta så länge det går av den sista.

Stick ut och träna stenhårt imorron om du kan. I alla fall för mig har jag inte en tanke på snus så länge jag tränar. Efter kanske gott ibland, men efter BST var jag inte sugen på hela kvällen.

/Ola

Jag använde själv citronsaft som man finns på såna där plast flaskor funkade jävligt bra .
Det liksom bedövar käften när man tar en rejäl klunk.(inte gott men funkade för mig =}.

Tjaba!!
Jag har snusat sen jag var 13år(är idag 24)bor i Finland och i detta land är snus klassad som narkotika!
Jag höll upp i ett år och har nu börjat pånytt sen 3 månader.Min hälsa har försämrats radikalt!!
Sega muskler ,hög och ojämn puls ,mycket mycket trött på morgnarna ,ständigt dåsig i huvudet mm mm.
Så nu i skrivandets stund skall jag ta tag i saken och försöka sluta på nytt!!!!!

42Hz Skrev:
-------------------------------------------------------
> 'Abstinens är en myt', det enligt en kollega till
> mig som slutat snusa efter ca. 15år. ;)
>
>

Kan nog hålla med om det!Själv tyckte jag det bara var långtåkigt att sluta..!=)

/Fredde(snusat i ca20år)

Fredde75 Skrev:
> 42Hz Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > 'Abstinens är en myt', det enligt en kollega
> till
> > mig som slutat snusa efter ca. 15år. ;)
> >

> Kan nog hålla med om det!Själv tyckte jag det bara
> var långtåkigt att sluta..!=)
>
Det verkar vara vanan som är svårat att bota.

Hade snusat 1-1,5 dosor om dan i 20 (tjugo) år, slutade i Midsommras.
Det var det bästa jag gjort, magen mår mycket bättre, tandköttet är som nytt och andedräkten förbättrades,
dessutom blir det pengar över till cyckelgrejor....

Lycka till, ge inte upp ( mitt knep var att när jag kände för att ge upp så sa jag till mej själv: okej, jag börjar igen, jag tar en snus om en halvtimme - men när halvtimmen hade gått så var suget borta)

42Hz Skrev:

> >
> Det verkar vara vanan som är svårat att bota.
>
>

Det kan ju stämma.=)

/Fredde

Har varit snusfri i 17 dagar nu. Jobbigt har det varit men känns lite bättre nu. Min största motivation är: Om jag tar en snus nu så har mitt lidande av abstinens senaste tiden varit helt i onödan.

Niemi Skrev:
> Har varit snusfri i 17 dagar nu. Jobbigt har det
> varit men känns lite bättre nu. Min största
> motivation är: Om jag tar en snus nu så har mitt
> lidande av abstinens senaste tiden varit helt i
> onödan.

Duktig pojke!=)

/Fredde

Tillbaka
Topp