izar
Aktiv medlem
OT: Ont om Tesla?
"Gick bra"
De allra flesta bilar från den tidsepoken är väl döda idag.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Gick bra"
Menade mest att det kanske inte gick så bra. Bara att man hade andra referenser och krav pga inte samma möjligheter som nu.De allra flesta bilar från den tidsepoken är väl döda idag.
Säkerhetssystemen i bilar har blivit något bättre sedan dess.Menade mest att det kanske inte gick så bra. Bara att man hade andra referenser och krav pga inte samma möjligheter som nu.
Typiskt Mercedesförare att inte anpassa farten efter situationen så att de massakrerar övriga bilar. ;-)
Den här är så bra, ett test från förr och S-klassen går upp som en isbrytare i trafiken.
PrecisSäkerhetssystemen i bilar har blivit något bättre sedan dess.
Händer oss alla.Blev sugen nu igen o glömde jag hade startat en tråd specifikt om den.
Börjar bli gammal...
Tjena!
Hummer EV fyller nog alla era behov.
Bara att handla...
Fast det verkar komma många nya bilar som tar drag och takräcke
Bara att handla...
Fast det verkar komma många nya bilar som tar drag och takräcke
Jag hade nog kört skoda nu om jag fått för min fru. Tydligen är grillen ful.Nya skodan drar 1000kg och går 50+ mil utan att kosta utan 600kSEK.
Skoda är väl iofs lite.... men är nog en bra bil.
Det är ju faktiskt ganska bra att ha en gammal Merca på släp efter Teslan, då är det ju bara att skifta när man får batteritorsk.
Nya skodan drar 1000kg och går 50+ mil utan att kosta utan 600kSEK.
Skoda är väl iofs lite.... men är nog en bra bil.
Eller Mercedes...Idén slog mig häromdagen att konvertera om bensinmotorn till el som en del tillverkare faktiskt erbjuder idag(80-tals porsche)
Har du ett försäkringsbolag? ;-)Hittat en riktig - poäng när mitt försäkringsbolag endast försäkrar för trafik!
Den var inte så bra för Tesla.
Gäller det specifikt Tesla, eller specifikt just du som försäkringstagare? Båda kan ju vara möjliga :-)Hittat en riktig - poäng när mitt försäkringsbolag endast försäkrar för trafik!
Den var inte så bra för Tesla.
Har du ett försäkringsbolag? ;-)
Det är många bilar som Moderna inte tar, för mycket effekt brukar göra att bilen blir diskvalificerad bland annat hos dem.
Trygg Hansa och Watercircles brukar rekommenderas för Tesla.