Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jenny W sa:Ok? Fattar inte. Man ska ladda ner spelet från länken apkmirrors hemsida och inte via appstore? (eller vad det heter på andoid)
castrello sa:Här står det mera:
http://www.breakit.se/artikel/4300/guide-sa-skaffar-du-pokemon-go-i-sverige-till-iphone-och-android
Jag laddade ner det på min telefon för att testa det med åttaåringen här hemma. Hon älskade det! Jag är kanske inte lika lätt att imponera men visst var det lite skattjaktskänsla över det.
Vi bor i ett bostadsområde ca 5 km utanför centrum i en liten stad men här finns det en del pokemons att fånga. Jag har inte testat det närmare stadscentrum men gissar att de finns tätare där.
Jenny W sa:Ok? Fattar inte. Man ska ladda ner spelet från länken apkmirrors hemsida och inte via appstore? (eller vad det heter på andoid)
castrello sa:Här står det mera:
http://www.breakit.se/artikel/4300/guide-sa-skaffar-du-pokemon-go-i-sverige-till-iphone-och-android
Jag laddade ner det på min telefon för att testa det med åttaåringen här hemma. Hon älskade det! Jag är kanske inte lika lätt att imponera men visst var det lite skattjaktskänsla över det.
Vi bor i ett bostadsområde ca 5 km utanför centrum i en liten stad men här finns det en del pokemons att fånga. Jag har inte testat det närmare stadscentrum men gissar att de finns tätare där.
DmA sa:Eller så inser man att det va längesen man va 12 bast......
DmA sa:Eller så inser man att det va längesen man va 12 bast......
Jenny W sa:Tur att man har barnasinnet i behåll. Dottern har precis fångat sin första pokemon, nu har satt telefonen på laddning och förbereder sig för en tur ner till parken.
Ett powerpack är nog en bra present till henne på hennes stundande födelsedag.
Jeppe_E sa:Jenny W sa:Tur att man har barnasinnet i behåll. Dottern har precis fångat sin första pokemon, nu har satt telefonen på laddning och förbereder sig för en tur ner till parken.
Ett powerpack är nog en bra present till henne på hennes stundande födelsedag.
Glöm inte att starta strava, så att hon kan logga hur många mil hon går :)
dnleriksson sa:Var på bröllop igår och hörde talas om det här för första gången då x2. Sen berättade de om det här... http://www.cartelpress.com/pokemon-go-major-highway-accident-man-stops-middle-highway-catch-pikachu/
Annars verkar det kul :-)
nieves sa:Nästa års randonneurserie blir stämpellös, 1 pokemon/50k är det nya. Hittar man pikachu så får man tillbaka startavgiften.
TM sa:Pokemonjägare på jakt i trädgården...
Inte riktigt värdigt beteende för vuxna människor.
NLC sa:TM sa:Pokemonjägare på jakt i trädgården...
Inte riktigt värdigt beteende för vuxna människor.
Det är vi en del av problemet här, folk har suttit inne på sin kammare för länge för att komma ihåg hur man beter sig i verkligheten.
Stämmer bra det!jomper sa:För vuxna heter det Ingress, och Niantic har väl utvecklat det här också även om det står Nintendo på etiketten?
evirob sa:Stämmer bra det!jomper sa:För vuxna heter det Ingress, och Niantic har väl utvecklat det här också även om det står Nintendo på etiketten?
Fångade förövrigt 5 pokemon i dag på jobbet. Kändes som en bra dag!
nieves sa:Nästa års randonneurserie blir stämpellös, 1 pokemon/50k är det nya. Hittar man pikachu så får man tillbaka startavgiften.
friberg sa:Inte för att vara neggativ el så!