Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
.A. sa:Spelet verkar vara det ultimata beviset på mänsklighetens dumhet. Snacka om att kasta bort tid.
Konkret sa:.A. sa:Spelet verkar vara det ultimata beviset på mänsklighetens dumhet. Snacka om att kasta bort tid.
Typ som att cykla för ingen nytta då.
GustafH sa:Konkret sa:.A. sa:Spelet verkar vara det ultimata beviset på mänsklighetens dumhet. Snacka om att kasta bort tid.
Typ som att cykla för ingen nytta då.
Eller, ännu värre, titta när andra cyklar.
Vernersson sa:Om ni vill aktivera ungarna & få dom att använda hjärnan, introducera dom då för geocashing.
Då ser dom ju iaf omvärlden utan att glo genom en j*la mobilkamera!
GustafH sa:Vernersson sa:Om ni vill aktivera ungarna & få dom att använda hjärnan, introducera dom då för geocashing.
Fast det är ju bara precis när man fångar pokemons som man tittar genom mobilkameran. Resten av tiden är det ju en karta man tittar på. Lite som, jag vet inte, den där grejen man gör när man följer en GPS och en karta för att hitta grejer. Vad var det det kallades för nu igen?
Vernersson sa:GustafH sa:Vernersson sa:Om ni vill aktivera ungarna & få dom att använda hjärnan, introducera dom då för geocashing.
Fast det är ju bara precis när man fångar pokemons som man tittar genom mobilkameran. Resten av tiden är det ju en karta man tittar på. Lite som, jag vet inte, den där grejen man gör när man följer en GPS och en karta för att hitta grejer. Vad var det det kallades för nu igen?
Tänker gissa att du aldrig har testat det där va? ;)
Mr Orange sa:Gå och jaga pokemons verkar tråkigt. Jag vill cykla.
Vilken cykel är bäst för detta ändamål, 26" HT, CX, BMX, damcykel eller ANNAT??.
Konkret sa:Fan va alla är rediga här. Var ni så jävla bra själva när ni var små?
friberg sa:Inte för att vara neggativ el så!
Detta spel är/verkar vara totalt livsfarligt,
Små barn som får för sig att springa iväg med föräldrars el egna mobiler för att jaga Pokémons.
Oavsett de är med föräldrarna i en park el var som så ser de bara i mobilen för att jaga dessa å vipps mitt ut på gatan smasch sjukan näst el nåt annat hemsk?
ne upp till var och en hur de vill göra men ja anser att det var bättre förr när man var ute och lekte utan tekniska prylar !
Konkret sa:Fan va alla är rediga här. Var ni så jävla bra själva när ni var små?
Jörgen_A sa:Tagit 28 pokemons idag. Sett många misstänkta pokemone go spelare ute. Tydligen bor jag så nära ett gym att jag kan träna mina pokemons hemifrån. Är bara på level 4 dock. För att gå på gymmet måste man upp till level 5.
Sen måste man visst fånga alla.
Avancerat detta.
16 kph, perfekt då behöver man inte kliva av rejsern. Nu hoppas jag bara att detta synkas med min fenix3. När den appen kommer till Garmin så får mitt cyklande en helt ny sidacookiemonster sa:Mr Orange sa:Gå och jaga pokemons verkar tråkigt. Jag vill cykla.
Vilken cykel är bäst för detta ändamål, 26" HT, CX, BMX, damcykel eller ANNAT??.
BMX är bäst, finns någon form av hastighetsgräns, tror den är 16km/h man måste hålla sig under för att äggen ska kläckas.
nieves sa:16 kph, perfekt då behöver man inte kliva av rejsern. Nu hoppas jag bara att detta synkas med min fenix3. När den appen kommer till Garmin så får mitt cyklande en helt ny sidacookiemonster sa:Mr Orange sa:Gå och jaga pokemons verkar tråkigt. Jag vill cykla.
BMX är bäst, finns någon form av hastighetsgräns, tror den är 16km/h man måste hålla sig under för att äggen ska kläckas.
När dyker första "Perfekt för Pokemon Go"-objektet upp på köp & sälj?
Jenny W sa:Ja herre gud alltså.
Håhå jaja. Det var bättre förr. När jag var ung, då minnsann... Blablabla.
Slappna av va. Låt barnen leka.
E: Strök det där om bakåtsträvande och teknikfientliga.
Bah! Varför ska man vara delaktig i barns lekar? Inte fan var min farsa med i skogen och lekte gårdskrig när jag var liten. Vi skötte oss själva.Vernersson sa:Troligen är det ett ganska sorgligt antal föräldrar som ser det som ett perfekt sätt att aktivera ungarna utan att själva behöva vara delaktiga.
Ungefär på samma sätt som surfplattor, datorer, tv-spel och videon har funkat som barnvakter genom tiderna.
Luthman Photography sa:Vid vilken ålder går man från Pokemon Go till Tinder? För det är väl ett naturligt steg?
Jag sällar mig till skaran som tyckte att det var bättre förr. När jag var liten sköt jag pilbåge, slangbella, luftgevär och slaktade en tjock-tv med hammare och skruvmejsel. Samt högg i olika saker med en stor kniv.
Mr Orange sa:Gå och jaga pokemons verkar tråkigt. Jag vill cykla.
theBrand sa:Luthman Photography sa:Vid vilken ålder går man från Pokemon Go till Tinder? För det är väl ett naturligt steg?
Jag sällar mig till skaran som tyckte att det var bättre förr. När jag var liten sköt jag pilbåge, slangbella, luftgevär och slaktade en tjock-tv med hammare och skruvmejsel. Samt högg i olika saker med en stor kniv.
Jag spelade spel på NES eller c64 samt tittade nån hyrd film typ Goonies i moviebox. Men så är jag ju lite äldre än dig också ;)
Jenny W sa:theBrand sa:Luthman Photography sa:Vid vilken ålder går man från Pokemon Go till Tinder? För det är väl ett naturligt steg?
Jag spelade spel på NES eller c64 samt tittade nån hyrd film typ Goonies i moviebox. Men så är jag ju lite äldre än dig också ;)
Check på moviebox :D
Vi spelade red alert och settlers. Brukade bära våra stationära datorer hem till varandra på skolloven och koppla ihop dem runt ett bord för att spela tillsammans. Innan internets tid.
marr sa:Jenny W sa:theBrand sa:Luthman Photography sa:Vid vilken ålder går man från Pokemon Go till Tinder? För det är väl ett naturligt steg?
Vi spelade red alert och settlers. Brukade bära våra stationära datorer hem till varandra på skolloven och koppla ihop dem runt ett bord för att spela tillsammans. Innan internets tid.
Red alert kom 96, hur gammal var du då?
Jenny W sa:marr sa:Jenny W sa:theBrand sa:Luthman Photography sa:Vid vilken ålder går man från Pokemon Go till Tinder? För det är väl ett naturligt steg?
Red alert kom 96, hur gammal var du då?
23 :)
Gick i skolan länge.
I vilket land växte Du upp? http://www.roads.nu/sv/Artiklar/Arkiv/2010-nr-4/Vagsaltet-kommer-fran-tyska-gruvor/DT sa:Fotbollsplanen?!
När jag var barn fick man minsann jobba i saltgruvan efter skolan för att ha råd med lite barkbröd.
Vernersson sa:Om ni vill aktivera ungarna & få dom att använda hjärnan, introducera dom då för geocashing.
Prästbol sa:Vernersson sa:Om ni vill aktivera ungarna & få dom att använda hjärnan, introducera dom då för geocashing.
Eller Turf.
Luthman Photography sa:Dator/tv/video-spel var inget jag/vi hade tillgång till. Många klasskompisar hade sånt men mina föräldrar tyckte inte att det var nåt att ha. Jag tillbringade all ledig tid ute. Antingen i skogen, på fotbollsplanen eller kompisens bondgård.
theBrand sa:Luthman Photography sa:Dator/tv/video-spel var inget jag/vi hade tillgång till. Många klasskompisar hade sånt men mina föräldrar tyckte inte att det var nåt att ha. Jag tillbringade all ledig tid ute. Antingen i skogen, på fotbollsplanen eller kompisens bondgård.
Alltså, jag bodde ju på landet och var ute och härjade var och varannan dag, byggde träkojor och snökojor, körde min BMX nerför stigarna i skogen och åkte pulka/bob och längdskidor . Andra dagar var jag inne och spelade dator med kompisarna (eller brädspel, om det nu skulle spela nån roll).
Mina barn har laptop, smartphone, 3ds och wiiU, men de är ute och leker varje dag ändå.
Jag tror inte det handlar så mycket om vilka prylar barnen har utan vilken inställning. Där har man ju dock som förälder en viktig roll tycker jag :)