[OT][Politiskt bjäbb] Samlingstråd
Lite skoj ändå, idag stannade jag till vid köpcentret i Rotebro för att passa på att fylla på ölförrådet som börjar sina. Det brukar sitta någon gubbe där utanför bolaget med sitt "hej hej".. nu fanns det ingen gubbe som sa hej hej utan när jag kom ut mötte jag 4 såna där "svenska romer" som vissa verkar vilja värna om av någon konstig anledning. Det komiska (eller ironiska kanske) var att dessa 4 såg verkligen hotfulla ut, beredda att endera råna första bästa eller snatta med sig halva köpcentret. Hur kommer det sig att en del använder sig av argument som att vi ska ta hand om våra egna romer först innan vi tar hand om de andra romerna? Jag fattar inte. Är det inte trevligare med ett "hej hej tack så mycket" än en raid av snattare?
Missförstå mig rätt, jag vill inte ha någon av dem bara reflekterar över hur en del argumenterar. (Inte nödvändigtvis här i tråden utan rent allmänt).
Missförstå mig rätt, jag vill inte ha någon av dem bara reflekterar över hur en del argumenterar. (Inte nödvändigtvis här i tråden utan rent allmänt).