@Koltrasten:
Om du har lust att diskutera existens av trådar på detta forum som berör andra ämnen än cykling skulle jag uppskatta om du tar det i en annan tråd. Detta så att denna tråd kan få handla om skidskytte.
Förslagsvis kan du återanvända en redan existerande tråd, t.ex. denna:
Jag har dristat mig för att skriva det här för att jag vet att jag kommer få omedelbart mothugg och att jag känner mig som en gnällputte och jag hatar gnällputtar. Jag tycker att det är litet irriterande med alla Offtopic inlägg. Jag är inte intresserad av att läsa om Doom3 eller läckande...
happyride.se
Om du av någon anledning inte vill göra det kan väl skapa en separat tråd för detta. Om du har problem att skapa en sådan tråd som övriga personer på forumet förstår meningen med, skicka ett PM så kan jag skapa den och skicka dig länken till den.
Detsamma gäller om du vill diskutera prestationshöjande effekter. Rör det sig om dopningsklassade, eller misstänkt dopningsklassade substanser, kan du kanske använda denna tråd?
Eftersom det verkar finnas ett behov av att diskutera doping så tänkte jag att det kan få en egen tråd istället för att dyka upp i alla andra trådar. Har tidigare följt bodybuilding ganska noga och ser stora likheter. Alla proffs är rena enligt dom själva, men alla insatta vet eller tror sig...
happyride.se