Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hm... Som vanligt obegripliga svar ifrån "GoranS". Får väl, (för allas cykelintresses skull), ställa frågan på NYTT:
Vad har skidåkning med cykling att göra?
Är sporten så smal att man måste leta efter alternativa forum?!
Tydligen saknas det något...
Hm... Som vanligt obegripliga svar ifrån "GoranS". Får väl, (för allas cykelintresses skull), ställa frågan på NYTT:
Vad har skidåkning med cykling att göra?
Är sporten så smal att man måste leta efter alternativa forum?!
Tydligen saknas det något...
Mycket bra fråga!
I nästa steg måste man ju då fråga sig själv följande:
Är det detta ett "Cykelforum" eller inte? Många med mig frågar sig säkert vart cykelfrågorna är på väg, (OT), eller inte om allt handlar om allt annat än cykling!
En mycket retorisk fråga. Det är off topic. Dvs inte on topic. Cyklar och cykling är on topic. Off topic är allt annat. OT är tillåtet här. Har du fredagskänsla, månne? :)
Jodå! Det finns ett antal varianter av toppskivlingar, vars "avföring", läs skydd, som kan orsaka Psykedeliska effekter på hjärnan. Om dessa kan påverka i prestationsförhöjande syften, må vara osagt.
Kanske finns det någon annan, som har mer kunskap? "OT", eller ej.
Jodå! Det finns ett antal varianter av toppskivlingar, vars "avföring", läs skydd, som kan orsaka Psykedeliska effekter på hjärnan. Om dessa kan påverka i prestationsförhöjande syften, må vara osagt.
Kanske finns det någon annan, som har mer kunskap?
@Koltrasten:
Om du har lust att diskutera existens av trådar på detta forum som berör andra ämnen än cykling skulle jag uppskatta om du tar det i en annan tråd. Detta så att denna tråd kan få handla om skidskytte.
Förslagsvis kan du återanvända en redan existerande tråd, t.ex. denna:
Jag har dristat mig för att skriva det här för att jag vet att jag kommer få omedelbart mothugg och att jag känner mig som en gnällputte och jag hatar gnällputtar. Jag tycker att det är litet irriterande med alla Offtopic inlägg. Jag är inte intresserad av att läsa om Doom3 eller läckande...
happyride.se
Om du av någon anledning inte vill göra det kan väl skapa en separat tråd för detta. Om du har problem att skapa en sådan tråd som övriga personer på forumet förstår meningen med, skicka ett PM så kan jag skapa den och skicka dig länken till den.
Detsamma gäller om du vill diskutera prestationshöjande effekter. Rör det sig om dopningsklassade, eller misstänkt dopningsklassade substanser, kan du kanske använda denna tråd?
Eftersom det verkar finnas ett behov av att diskutera doping så tänkte jag att det kan få en egen tråd istället för att dyka upp i alla andra trådar. Har tidigare följt bodybuilding ganska noga och ser stora likheter. Alla proffs är rena enligt dom själva, men alla insatta vet eller tror sig...
@Koltrasten:
Om du har lust att diskutera existens av trådar på detta forum som berör andra ämnen än cykling skulle jag uppskatta om du tar det i en annan tråd. Detta så att denna tråd kan få handla om skidskytte.
Förslagsvis kan du återanvända en redan existerande tråd, t.ex. denna:
Jag har dristat mig för att skriva det här för att jag vet att jag kommer få omedelbart mothugg och att jag känner mig som en gnällputte och jag hatar gnällputtar. Jag tycker att det är litet irriterande med alla Offtopic inlägg. Jag är inte intresserad av att läsa om Doom3 eller läckande...
happyride.se
Om du av någon anledning inte vill göra det kan väl skapa en separat tråd för detta. Om du har problem att skapa en sådan tråd som övriga personer på forumet förstår meningen med, skicka ett PM så kan jag skapa den och skicka dig länken till den.
Detsamma gäller om du vill diskutera prestationshöjande effekter. Rör det sig om dopningsklassade, eller misstänkt dopningsklassade substanser, kan du kanske använda denna tråd?
Eftersom det verkar finnas ett behov av att diskutera doping så tänkte jag att det kan få en egen tråd istället för att dyka upp i alla andra trådar. Har tidigare följt bodybuilding ganska noga och ser stora likheter. Alla proffs är rena enligt dom själva, men alla insatta vet eller tror sig...
Kul att du är vaken vid denna tidiga Lördagmorgon 04:00 "GoranS". Jobbar du som bagare?
Nåja! Skidskytte må vara ditt gebit. Ifrågasätter inte detta på något vis.
Fråga: Äger du någon cykel?
Kul att du är vaken vid denna tidiga morgon 04:00 "GoranS". Jobbar du som bagare?
Men ge dig nu. Om du läser lite av vad GoranS skrivit på detta forum genom åren så kommer du (förhoppningsvis) inse att han cyklat åtskilliga mil i sina dagar, både i olika länder och i olika lopp. En mycket uppskattad medlem som bidrar mycket här.
Kul att du är vaken vid denna tidiga morgon 04:00 "GoranS". Jobbar du som bagare?
Kul att du är vaken vid denna tidiga Lördagmorgon 04:00 "GoranS". Jobbar du som bagare?
"Kul" att DU är vaken denna tid.
Vad bidrar du med i denna tråd? Eller till detta forum?
Släpp fredagsfeelingen och bete dig som en cyklist på ett cykelforum.
För att återgå till trådens ämne. Laguppställningar i damstafetten (startar 13.45).
Frankrike måste ju vara storfavoriter.
Tyskorna hade ju en riktigt bra distanstävling.
Norskorna har potential men där finns ju en del frågetecken - Knotten tillbaka från sjukdom, Tandrevolds ståskytteform, Liens ståskytte och ffa denna säsong (55%) och Arnekleiv har aldrig åkt någon seniormästerskapsstafett.
Italien har ju en i riktigt bra form varande Vittozzi, men Wierer har inte briljerat och de två andra är ju svagare kort i grunden.
Schweiz känns som att de måste ha en del stolpe in för att det ska bli medalj.
För svensk del hänger nog medaljchansen rätt mkt på om de får till skyttet.
Övriga lag ser jag som högoddsare vad gäller medaljer.
Och laguppställningarna i herrarnas stafett (start 16.30).
Allt annat än guld till Norge får nog anses som en överraskning. Frankrike och Tyskland kan kanske utmana om de har en riktigt bra dag. Övriga lag känns som de ska ha stolpe in för att ta medalj.
Håller dock med om att hans gapande är rätt enerverande. Får jag några år till tror jag dock att jag ska lyckats kalibrera in min hjärna till att helt sluta lyssna på honom.
Håller dock med om att hans gapande är rätt enerverande. Får jag några år till tror jag dock att jag ska lyckats kalibrera in min hjärna till att helt sluta lyssna på honom.