Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja damerna tror jag också tar minst en medalj. Känns närmast osannolikt om dom inte skulle ta en enda med det laget.På herrsidan känns det mindre sannolikt.
Damerna skulle jag tror har skaplig chans att knipa någon medalj.
På temat:TV4 med reklam mitt i tävlingen. Pajaser
”vi har landat i den här lösningen”På temat:
![]()
Tittarilska mot TV4 under OS: ”Hur?”
ANTHOLZ. Sverige jagade OS-medaljer i skidskyttets mixedstafett. Då avbröt TV4 sin sändning för reklam. Mitt under loppet.www.aftonbladet.se
Det var eurosports kommentatorer tror jag. Var iaf inte samma på längdåkningen. Fick inte igång tv4s sändning alls, så kunde inte jämföra där.HBO var svensk kommentator (samma som tv4?) utan reklam
Var tvungen att kollgoogla då Vaccis röst inte var lika sliten som under touren..Det var eurosports kommentatorer tror jag. Var iaf inte samma på längdåkningen. Fick inte igång tv4s sändning alls, så kunde inte jämföra där.
Ja eller ski classics, funkar ju för Stina!Fattar inte att Lampic inte byter tillbaka till vanlig skidåkning igen
Idag kändes dock Hannas åkning väldigt svag. Nästan så att man hoppas att det var något problem med skidorna. Om inte så börjar man ju nästan fundera på någon sjukdom. Hon åkte ju rätt skapligt i mixed-stafetten.
Lyckad jinxning!Har lite en känsla av att det idag kan bli som tidigare för Ponsi och Samuelsson, ingen katastrof men ingen medalj. Båda med en bom i liggande.
Behövs inte! Calle är på platsTror vi skiter i att trejda över Ponsi till längd...
Tror det blivit samma placering med Ponsi på andrasträckan.Behövs inte! Calle är på plats
Man ska väl inte tycka att det är roligt med "misslyckanden" på vallen, men jag tycker ändå att det är kul när olika åkare får vinna.Ytterligare ett guld till Norge i skidskytte på gång vad det verkar som. Har rimligen råd med en straffrunda mer än Vittozzi om Kirkeeide inte missar mer än två.
Kan det vara en Pichler-effekt?Vad har bulgariskorna ätit för pasta?