Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tmalm sa:Fasen va snyggt!
Mera dålig stämning om det leder till sånt här!
/T
Kneecap sa:Petrolhead sa:Jag har sett flera "Bygga bord med epoxi och elände" använda överhandsfräsen i en ram, typ som 3:50 in i denna film.
https://www.bing.com/videos/search?...AC2E9745A4DD37110454AC2E9745A4DD&&FORM=VRDGAR
Med vänlig hälsning
JOhan
Tjena!
Jo hittade lite när jag började leta efter bordsbygge. Så får det bli och äntligen har jag en anledning att köpa en överhandsfräs.
Kneecap sa:
marr sa:Tror jag ska tälja mig ett luftvärnsregmente. Lär ta lagom lång tid :)
Kneecap sa:Tjena!
Och där lämnar jag övriga trådar och sätter mig här.. Håller på och projekterar min hyvelbänksrenovering.
marr sa:Tror du ska hålla dig här ett tag. Även om jag förstår dig..
tmalm sa:Vågar man fråga var det skitigt sig nu?
/T
Paco sa:Blir man förvisad hit eller sätter man sig i snickerboa av egen fri vilja?
ol__ sa:Har läst väldigt lite happy senaste tiden. Var är nytt där ute? Hur är stämningen?
Hep sa:Kom just in från min andra snickerboa och ser att det inte bara är vardagsrum här inne. Surt, men rätt skönt att få saker gjort också. Jag har gett upp att ha en optimal arbetsbänk som ska funka perfekt till allt och bygger nu väldigt en enkel med fokus på yta, mobilitet och stadighet.
Hep sa:Kom just in från min andra snickerboa och ser att det inte bara är vardagsrum här inne. Surt, men rätt skönt att få saker gjort också. Jag har gett upp att ha en optimal arbetsbänk som ska funka perfekt till allt och bygger nu väldigt en enkel med fokus på yta, mobilitet och stadighet.
Kneecap sa:Hep sa:Kom just in från min andra snickerboa och ser att det inte bara är vardagsrum här inne. Surt, men rätt skönt att få saker gjort också. Jag har gett upp att ha en optimal arbetsbänk som ska funka perfekt till allt och bygger nu väldigt en enkel med fokus på yta, mobilitet och stadighet.
Tjena!
Grymt! Vad ska du har för skiva på den?
Kneecap sa:Hep sa:Kom just in från min andra snickerboa och ser att det inte bara är vardagsrum här inne. Surt, men rätt skönt att få saker gjort också. Jag har gett upp att ha en optimal arbetsbänk som ska funka perfekt till allt och bygger nu väldigt en enkel med fokus på yta, mobilitet och stadighet.
Tjena!
Hep sa:Kneecap sa:Hep sa:Kom just in från min andra snickerboa och ser att det inte bara är vardagsrum här inne. Surt, men rätt skönt att få saker gjort också. Jag har gett upp att ha en optimal arbetsbänk som ska funka perfekt till allt och bygger nu väldigt en enkel med fokus på yta, mobilitet och stadighet.
Tjena!
Börjar med två ihoplimmade 18 mm plywood. Om det känns för tunt blir det en skiva till, men det borde räcka. Sedan tänkte jag limma på en tunn fanerskiva för att få en lite hårdare och glattare yta. Det blir något så exklusivt som återanvända bakstycken från ett par billyhyllor. Lite tankar på hål och annat i skivan, men jag får se. Det är inte färdigtänkt. Jag återkommer med bild om inte plötsligt allt är ljust och fridfullt på happy och det är tomt härinne.
happymtb.fr sa:Plåt hade varit fint. Jag gick på rester av golv när jag byggde mitt cykelbänk... Skivan är 70mm tjock.
Plyfaskivor limmade med golvbräderol__ sa:happymtb.fr sa:Plåt hade varit fint. Jag gick på rester av golv när jag byggde mitt cykelbänk... Skivan är 70mm tjock.
Intressant. Limmat golvbräder uppe på något annat? Flera lager golvbräder?
marr sa:Jag tar det säkra före det osäkra.
Täljer mig en grogg :)
NLC sa:marr sa:Jag tar det säkra före det osäkra.
Täljer mig en grogg :)
Är det inte glöggsäsong???
marr sa:Tror jag stannar här inne.
Paco sa:marr sa:Tror jag stannar här inne.
När du ändå är här så kan du väl tälja en grogg till mig med?
Hasse#7 sa:Jag skall nog vara här ett tag. Hoppar alkohol.