[OT] Snickerboatråden
marr sa:Hasse#7 sa:Jag skall nog vara här ett tag. Hoppar alkohol.
Inte ens lite trä-sprit? :p
Nä, jag börja se sämre ändå.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Hasse#7 sa:Jag skall nog vara här ett tag. Hoppar alkohol.
Inte ens lite trä-sprit? :p
marr sa:Paco sa:marr sa:Tror jag stannar här inne.
När du ändå är här så kan du väl tälja en grogg till mig med?
Absolut ;)
jonte987 sa:Vi har har även julmust och svagdricka här i boden. Har man barn rekommenderas detta på julafton i alla fall tills barnen sover.
staine sa:marr sa:Paco sa:marr sa:Tror jag stannar här inne.
När du ändå är här så kan du väl tälja en grogg till mig med?
Absolut ;)
Finns det inget godare?
Raggamuffin sa:jonte987 sa:Vi har har även julmust och svagdricka här i boden. Har man barn rekommenderas detta på julafton i alla fall tills barnen sover.
Boden eller boden? :)
Minns det som en fruktansvärd dryck.
Kung Stalle sa:Det blir ju lite mer gjort när man inte hänger på Happy.
En Creature-bräda från början, glasspinneformad så jag har shapat om den, pinstripat och lackat och sen målat motivet.
Stalle
En Creature-bräda från början, glasspinneformad så jag har shapat om den, pinstripat och lackat och sen målat motivet.
Stalle
jonte987 sa:Raggamuffin sa:jonte987 sa:Vi har har även julmust och svagdricka här i boden. Har man barn rekommenderas detta på julafton i alla fall tills barnen sover.
Boden eller boden? :)
Minns det som en fruktansvärd dryck.
Det är en vuxen smak som kräver träning. Tror inte det finns i Boden?
När jag var liten drack barnen drickeblanna. Dvs blandat med mjölk. Jag tror du missade det, den tradition klarade sig nog inte in på 80 talet.
Örjan Lax sa:Ja, någon moderator raderade tydligen min tråd om [OT] studievävgledning/psykisk ohälsa/alkoholproblem i morse, så nu kan ni sitta här och håna mig på distans istället.
Hoppas det får er att må bättre... ?
Stalle
marr sa:Örjan Lax sa:Ja, någon moderator raderade tydligen min tråd om [OT] studievävgledning/psykisk ohälsa/alkoholproblem i morse, så nu kan ni sitta här och håna mig på distans istället.
Allt handlar inte om dig. Men du fick en del fina tips i tråden. Ta dem till dig.
Här sitter vi av helt andra anledningar. Är du täljsugen är du alltid välkommen :) men jag skippar groggen isåfall.
marr sa:Örjan Lax sa:Ja, någon moderator raderade tydligen min tråd om [OT] studievävgledning/psykisk ohälsa/alkoholproblem i morse, så nu kan ni sitta här och håna mig på distans istället.
Allt handlar inte om dig. Men du fick en del fina tips i tråden. Ta dem till dig.
Här sitter vi av helt andra anledningar. Är du täljsugen är du alltid välkommen :) men jag skippar groggen isåfall.
Freddie L sa:Om man känner behov av att regelbundet flytta in i den här tråden tycker jag man kan fundera på om ens egna beteende på resten av forumet är ok. Jag gillade den här tråden i början, den var en lugn oas i kaoset, men sista åren känns den mer som ett ironiskt avlatsbrev förbehållet vissa av kombattanterna. Skriv en massa skit, bråka och bete dig men när du tycker det börjar bli lite för mycket kan du alltid skriva ett uppgivet inlägg här och strax kommer ryggdunkningarna. I början var det uppfriskande att se tråden på första sidan ibland, men nu vet man att när den bumpas så är det skit i nån annan tråd, och de medskyldiga sitter här och beklagar sig över stämningen på forumet.
Allt är inte skit, kolla bara Staine ovan,
God Jul på er surgubbar!
Stalle
Freddie L sa:Om man känner behov av att regelbundet flytta in i den här tråden tycker jag man kan fundera på om ens egna beteende på resten av forumet är ok. Jag gillade den här tråden i början, den var en lugn oas i kaoset, men sista åren känns den mer som ett ironiskt avlatsbrev förbehållet vissa av kombattanterna. Skriv en massa skit, bråka och bete dig men när du tycker det börjar bli lite för mycket kan du alltid skriva ett uppgivet inlägg här och strax kommer ryggdunkningarna. I början var det uppfriskande att se tråden på första sidan ibland, men nu vet man att när den bumpas så är det skit i nån annan tråd, och de medskyldiga sitter här och beklagar sig över stämningen på forumet.
Allt är inte skit, kolla bara Staine ovan,
God Jul på er surgubbar!
Hep sa:Eftersom jag inte kan cykla och det är grinigt "där ute" har det blivit en del häng i båda sniockarbodarna. Huset färdigisolerat, elen dragen och arbetsbänken klar och stabil som attan. Nu har jag börjat leka därinne. Bl a en skoknytarbänk och nu till jul en liten gran och en verktygslåda till grabbens verktyg. Fast nog drar det i cykeltarmen.
Galet snyggt av Stalle förresten!
Bengt-re sa:Kung Stalle sa:Det blir ju lite mer gjort när man inte hänger på Happy.
Stalle
Mycket tjusigt! Fungerar den också?
Hep sa:Eftersom jag inte kan cykla och det är grinigt "där ute" har det blivit en del häng i båda sniockarbodarna. Huset färdigisolerat, elen dragen och arbetsbänken klar och stabil som attan. Nu har jag börjat leka därinne. Bl a en skoknytarbänk och nu till jul en liten gran och en verktygslåda till grabbens verktyg. Fast nog drar det i cykeltarmen.
Galet snyggt av Stalle förresten!
Kung Stalle sa:Bengt-re sa:Kung Stalle sa:Det blir ju lite mer gjort när man inte hänger på Happy.
Stalle
Mycket tjusigt! Fungerar den också?
Ja det gör den nog. Värre med funktioalitet och kompetens på gubben som skall framföra den.
Stalle
Hantverket med bambu brukar vara bra och kreativt, slutresultatet ändå, sådär. Inte min smak i alla fall.Jag försöker bygga en bambucykel. Får se om jag lyckas.
Helt ok. Folk har skött sig, eller så har jag inte orka följa allt. Det är ok med tellyaa daulahheistaur, bywgga sthrawdivarious osv.Va? Är jag senaste inlägget ?
Byggnadssnickeri
Visa bilaga 478639
Missbrukare av tråden kanske men allt sånt här hjälper mitt mentala tillstånd.
Du är välkommen. Ditt arbete är en del i att tråden numera handlar om snickeri.Får jag komma in här fortfarande? Eller har jag sänkt den chansen?
Tänkte göra en GT, nån som vill ha?