Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skidspar.seJaha, med hopp om att vi faktiskt får vinter nån gång så börjar suget komma.
Sen skidspår.se gick i graven har jag inte lyckats hitta nåt bra alternativ för att hitta spårinfo samlat. Nån som har koll på bra site?
Det är väl facebookgrupper i så fall...Sen skidspår.se gick i graven har jag inte lyckats hitta nåt bra alternativ för att hitta spårinfo samlat. Nån som har koll på bra site?
Antalet rapporter kommer väl med snön, men risken är väl att många letat sig bort från skidspar.se nu när det fungerade så dåligt förra året. Testade i mobilen nu också och även där verkar sidan fungera nu.De fick väl till nya https://skidspar.se/ en bit in på förra säsongen.
Att det är dåligt med rapporter i början av december är kanske inte så konstigt. Brukar det vara mer?
Barmarksskidor fram!Antalet rapporter kommer väl med snön, men risken är väl att många letat sig bort från skidspar.se nu när det fungerade så dåligt förra året. Testade i mobilen nu också och även där verkar sidan fungera nu.
Men ett annat problem är ju de överpositiva rapporterna som folk lämnar när det gäller längdskidor. 5 cm snö natursnö och gräs framme på halva slingan, så klart det blir 5 stjärnor, "ut och åk!". Eller så är jag helt enkelt inte tillräckligt hård för längdåkning..
Hade faktiskt inte varit in webben på skidspar.se som DanielS tipsade om.
Lite bökigt är det allt att surfa runt på FB för att hitta info, konceptet var klockrent tyckte jag. Känns som nån driftig hemma-hackare kan tjäna en slant på att bygga upp liknande reklamfinansierade sida igen, rätt många som åker längd.